Gå til innhold

krumkakedeig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i ferd med å gi opp deigen. Lagde den i formiddag og lot den stå tre timer. Da jeg stekte gikk de i oppløsning så jeg blandet i mere mel. Nå har den stått to timer i kjølig rom, og nå henger den seg søren mæ fast i jernet! Hælle måne asså, vurderer å spe på med mere smør. Bør jeg?

Andre ting jeg kan bruke røra til kanskje? Har lik vekt av egg, sukker, mel og margarin. Og litt vaniljesukker. Har aldri hatt problemer med dette før nå........ Søren plystre..

Skrevet

Jeg satset på mer smør og prøver den igjen i morgen.

Skrevet

Eg har berre laga det ein gong, og det er ein tre-fire år sidan, så det kan godt tenkast at eg hugsar feil... men skal ikkje denne deigen også stå over natta for å bli bra?

Lykke til med den i morgon, i alle fall!

Skrevet

Eg har berre laga det ein gong, og det er ein tre-fire år sidan, så det kan godt tenkast at eg hugsar feil... men skal ikkje denne deigen også stå over natta for å bli bra?

Den skal ikke trenge å stå over natten.

Min står bare en halv time.

Skrevet

Takk. Noen sier den må stå et par timer, andre over natten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...