Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest godnattt

hei!takk for nattpraten. du snakket om å *get a life*. kanskje vi kan gjøre det sammen? ;) jeg er: høy, mørk, har mange gode sider og noen dårlige. jeg studerer, og er forfatter på si (som ari, men forøvrig uten sammenlikning).jeg sitter mye oppe om natten og leser og skriver. ellers kan jeg nevne at jeg både henter inspirasjon og får utløp for min kreativitet her. (jeg har forresten skrevet inn deg i et kapittel; søvnen tok meg aldri i natt og jeg ble sittende med mine skriverier)

ettersom jeg mye av min tid er alene med lesingen og skrivingen min, er nok mine sosiale *antenner* ikke bestandig helt ute, dessverre..

men, det blir andre tider når jeg til våren er ferdig med studiene. jeg blir også veldig opptatt fremover nå, så jeg vil ikke bevilge meg så mange turer innom her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257653-angelica/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...