Gå til innhold

Hvordan skjønte du at du var gravid?

Gjest Forteller heller hvem jeg er senere, om jeg er gravid

Anbefalte innlegg

Det første:

Mensen var noen dager forsinka, og en dag jeg satt på jobben følte jeg meg litt kvalm. Den ettermiddagen kjøpte jeg meg en test, og den var positiv.

Og etter den lille "kvalmebygen" var jeg aldri kvalm mer i svangerskapet.

Det andre:

Mensen kom heller ikke "på dagen" her - og jeg venta noen dager før jeg kjøpte en test som var positiv. Ingen andre tegn. (Og jeg var aldri kvalm i dette svangerskapet heller.)

Fortsetter under...

Ja, ja, det var det....

Har akuratt kjøpt to tester, men når jeg skulle gå og ta en, kan dere jo gjette hva som skjedde.

Jeg har selvsagt mensen.

Ja, ja....

MVH

Det første:

Mensen var noen dager forsinka, og en dag jeg satt på jobben følte jeg meg litt kvalm. Den ettermiddagen kjøpte jeg meg en test, og den var positiv.

Og etter den lille "kvalmebygen" var jeg aldri kvalm mer i svangerskapet.

Det andre:

Mensen kom heller ikke "på dagen" her - og jeg venta noen dager før jeg kjøpte en test som var positiv. Ingen andre tegn. (Og jeg var aldri kvalm i dette svangerskapet heller.)

Tusen takk for svar.

Første gangen var korsryggsmerter fra uke 3- 4 første tegn. Bekkenløsningen startet tydeligvis rett etter egget festet seg.

Andre gangen hadde jeg ingen andre tegn enn forsinket mens.

Denne gangen var kveldskvalme og prikking i brystene første tegn.

Annonse

Bedre lykke neste gang. :) Usannsynlig kjip følelse.

Det som er kjipt, er at når jeg skrev innlegget var jeg nesen helt sikker. Jeg "følte" det liksom....

Men det var nok bare Psyken, det ja.

Men det er andre måneder, og det er helt greit for meg og få mensen, men det som var urettferdig nå, er nå mensen uteble.

MVH

Første gangen var korsryggsmerter fra uke 3- 4 første tegn. Bekkenløsningen startet tydeligvis rett etter egget festet seg.

Andre gangen hadde jeg ingen andre tegn enn forsinket mens.

Denne gangen var kveldskvalme og prikking i brystene første tegn.

Tusen takk for svar...

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...