Gjest Pontiac Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 God morgen. I går var vi på handletur, kjøpte mye julegaver. Deilig, de jeg ikke er ferdig med vet jeg hva jeg skal kjøpe til. Er ikke så mange å handle til, så det ser jammen ut som om jeg blir ferdig med det helt første. Har handlet mye "fornuftig" i år, avkommene har fått kontorstoler, trille for pc, spillemuser og annet "fornuftig" stæsj. Og tenåringen har fått scanner/kopi/skriver, supert for alle skoleoppgavene han har på pc til enhver tid. Nå har jeg akkurat bestilt fire pc-spill fra nettet til dem.(takk til de som anbefalte "Dreamfall") Tingen er min bedre (!) halvdel, der har jeg faktisk så mange muligheter at jeg ikke kan kjøpe "alt". Lurer på hva jeg skal kjøpe av det til jul og hva jeg skal vente med til bursdagen i april. Nytt i år med julegavehandling er at alle ungen er så store at "leker" er ut, rart å kunne handle bare "voksenting" og ikke dra med seg en pakke med noe småstæsj. Å ha så mange ting å velge mellom til partneren er heller ikke hverårskost. En enkel julehandling med andre ord, og deilig å vite at en blir ferdig i god tid og kan konsentrere seg om jobb og hjem mens en venter på julefri Noe så ille som å vandre rundt og ikke vite helt hva man skal kjøpe da. Eneste må være ei venninde av meg, de har absorlutt alt som tenkes kan kjøpt seg selv. Der må det bli goddisser i kurv eller noe sånt. Pen juledekorasjon kanskje. I dag ser jeg ut at det har frosset på litt også, kanskje vinterværet er på veg også. Ha en fin søndag alle mann....og kvinner 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.