Gå til innhold

Husmødre i tåka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husmorforbundet sendte ut kontigentfaktura på 4160 kr i stedet for 416 kr ved en feil. Et hundretall medlemmer betalte inn 4160 kr.

Nå får dere ta dere sammen! Eller så har dere veldig god råd?

Skrevet

Jeg betaler jo alltid det som står på fakturaren. Husmorforbundet er så seriøst og viktig at det ikke kunne falle meg inn å betvile at det beløpet det ber om er riktig.

Så jeg betalte, ja. Og uansett, pengene går til et viktig formål og da er det greit.

Alle kan gjøre feil, spesielt i førjulsstria. ;)

Skrevet

Jeg betaler jo alltid det som står på fakturaren. Husmorforbundet er så seriøst og viktig at det ikke kunne falle meg inn å betvile at det beløpet det ber om er riktig.

Så jeg betalte, ja. Og uansett, pengene går til et viktig formål og da er det greit.

Alle kan gjøre feil, spesielt i førjulsstria. ;)

Ulp!

Håper du ikke er økonomisjef?

Skrevet

Ulp!

Håper du ikke er økonomisjef?

Joda. Hjemme er jeg det - eller likestilt økonomisjef. Jeg sitter her akkurat nå og skal logge meg inn på Skandiabanken og betale en haug regninger.

Det går så bra, så.

(Og kommer det en regning fra deg, så betaler jeg den også.)

Skrevet

Husmorforbundet? Er det Kvinne- og Familielaget du mener?

Her har et par av mine venner betalt treningsavgift til idrettslget to ganger (sikkert flere også)i år! De må trene mye neste år for å bruke opp pengene.

Skrevet

Joda. Hjemme er jeg det - eller likestilt økonomisjef. Jeg sitter her akkurat nå og skal logge meg inn på Skandiabanken og betale en haug regninger.

Det går så bra, så.

(Og kommer det en regning fra deg, så betaler jeg den også.)

Regning avsendt:

GårDetSåGårDet-avgift for 2007, kr 15 000 + mva.

Skrevet

Husmorforbundet? Hva i all verden gjør de da?

Utgir bladet Husmorsex, ukens nummer: "Hvordan bli kvitt runde merker på rompeballene etter platene på komfyren" Undetittel: Kjøp keramisk.

Skrevet

Husmorforbundet? Er det Kvinne- og Familielaget du mener?

Her har et par av mine venner betalt treningsavgift til idrettslget to ganger (sikkert flere også)i år! De må trene mye neste år for å bruke opp pengene.

Det kan bli slitsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...