Gå til innhold

Gleder dere vel litt?

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• streker paa veggen..!

13

• ShitDiddelyDo

8

• flisa

6

• lalala1365380457

3

Mest aktive i denne tråden

lalala1365380457
Skrevet

en bitteliten ja ;) rocky filmene minner meg om da jeg var lita og satt hjemme og så på tv3 på fredagskvelden. hehe =)

streker paa veggen..!
Skrevet

en bitteliten ja ;) rocky filmene minner meg om da jeg var lita og satt hjemme og så på tv3 på fredagskvelden. hehe =)

Mmhm, for meg også ;)

lalala1365380457
Skrevet

Mmhm, for meg også ;)

er det satt noen dato på premiæren da?

streker paa veggen..!
Skrevet

er det satt noen dato på premiæren da?

Vet ikke, søkte litt kort på internet 22. desember stod det på en side og 12 januar på en annen.

Kanskje det er 22 i statene og 12. januar her.

lalala1365380457
Skrevet

Vet ikke, søkte litt kort på internet 22. desember stod det på en side og 12 januar på en annen.

Kanskje det er 22 i statene og 12. januar her.

sikkert noe sånt ja, bruker å henge litt etter i norge :)

spennende ;)

Skrevet

Glede seg til Rocky? Helt utrolig at de fortsatt lager driten. Men Stallone er så ut at han vel takker ja til absolutt alt for tida, uansett hvor patetisk det er.

Det finnes en god Rocky-film: Den første.

Etter den første filmen ble det gradvis mer patetisk, og 4 og 5 er så til de grader elendige at det ikke burde være lov.

Så nei; jeg gleder meg ikke. Jeg skal ikke engang se idiotien.

Helt utrolig at noen andre gidder å bruke et par timer på det der.

streker paa veggen..!
Skrevet

Glede seg til Rocky? Helt utrolig at de fortsatt lager driten. Men Stallone er så ut at han vel takker ja til absolutt alt for tida, uansett hvor patetisk det er.

Etter den første filmen ble det gradvis mer patetisk, og 4 og 5 er så til de grader elendige at det ikke burde være lov.

hehe :)

Han Sylvester har regi og skriver det selv så litt har han nok med det og gjøre :)

Kan være enig med at filmene ikke er de BESTE, men har fine minner fra og se dem jeg :)

Kanskje fordi jeg var så ung. Om det bare er nostalgi vet jeg ikke, gleder meg i allefall :)

Skrevet

Han er jo en dyktig skuespiller da - vil jeg si.

Skrevet

Tja. Ikke godt å si. Han har nesten utelukkende spilt en type roller i elendige filmer. Unntaket er den første Rockey-filmen, der han gjør en veldig god skuespillerprestasjon.

Skrevet

Tja. Ikke godt å si. Han har nesten utelukkende spilt en type roller i elendige filmer. Unntaket er den første Rockey-filmen, der han gjør en veldig god skuespillerprestasjon.

Han er jo ikke så aller verst i Copland heller.

Når jeg tenker meg om, så er han faktisk helt ok så lenge han kan gå runt helt uttryksløs og snøvle litt innimellom.

Skrevet

Han er jo ikke så aller verst i Copland heller.

Når jeg tenker meg om, så er han faktisk helt ok så lenge han kan gå runt helt uttryksløs og snøvle litt innimellom.

Samme som Arnold. Udugelig skuespiller, men som Stallone funker han i en type roller.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sylvester Stallone gjør seg definitivt ikke på film når han åpner kjeften for å snakke. Ikke for det, han gjør seg ikke på film ellers heller...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Han hadde _muligens_, og da mener jeg virkelig _muligens_, gjort det middels bra i en stumfilm. Ellers vil jeg ikke betegne han i nærheten av god, ikke i nedre del av god-skalaen en gang.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Samme som Arnold. Udugelig skuespiller, men som Stallone funker han i en type roller.

Hehe, lurte på om jeg skulle slenge på en om Arnold i svaret mitt til flia, men lot det være. :-D Arnold og Sly er omtrent i samme gate hva skuespillerprestasjoner angår.

streker paa veggen..!
Skrevet

Sylvester Stallone gjør seg definitivt ikke på film når han åpner kjeften for å snakke. Ikke for det, han gjør seg ikke på film ellers heller...

Er jo en del av hvem han er jo, digger stemmen og litt sløve måten han prater på jeg.

Synes han fungerer helt allright som skuespiller på film også ! :)

*dukker under bordet* i fare for bløtkakekasting ;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er jo en del av hvem han er jo, digger stemmen og litt sløve måten han prater på jeg.

Synes han fungerer helt allright som skuespiller på film også ! :)

*dukker under bordet* i fare for bløtkakekasting ;)

Jeg nedverdiger meg ikke til å kaste vekk en bra bløtkake på noen som kommer med slike uttalelser. :-D

streker paa veggen..!
Skrevet

Jeg nedverdiger meg ikke til å kaste vekk en bra bløtkake på noen som kommer med slike uttalelser. :-D

haha, makrell i tomat da kanskje, nam nam ;)

Men kåman a! Han rocker jo!! ;)

Hverfall bedre enn Arnold!

Gå se Over the Top! Kjempe fin film ! :)

streker paa veggen..!
Skrevet

haha, makrell i tomat da kanskje, nam nam ;)

Men kåman a! Han rocker jo!! ;)

Hverfall bedre enn Arnold!

Gå se Over the Top! Kjempe fin film ! :)

Han gjør ting på sinn egen måte og det står det respekt av ! Man kjenner igjen en Stalone film lissom! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...