Gå til innhold

Gravid! Kjønnsvorte? Trenger svar!

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg er gravid i 8.måned, og har når fått noe som kanskje likner en kvise eller en liten vorte ett stykke oppfor klitoris. Den sitter liksom "øverst" på de ytterste kjønnesleppene. Den er rød. Men hvordan kan jeg vite om det er en kjønnsvorte? Kan det være noe annet? Bør jeg oppsøke lege? Hvordan behandling vil jeg få hvis det er kjønnesvorte? Hvorfor har den kommet nå? Jeg er samboer, og vi har vært sammen i 4 år, har jeg vært smittet fra før vi ble sammen? Han har ingen tegn til det, kan han ha smittet meg eller være smittet likevel? Trenger begge behandling?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25769-gravid-kj%C3%B8nnsvorte-trenger-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Det høres ikke ut som en kjønnsvorte. Kanskje det kan være infeksjon i en kjertel eller lignende. Jeg synes du bør diskutere dette med den legen eller jordmoren som du går til kontroll hos slik at de kan vurdere om det er en infeksjon som bør behandles før fødselen. Vær ikke redd eller flau. Det er lite sannsynlig at dette er en kjønnssykdom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...