Gå til innhold

Rassen Rashool på TV 2 nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dessverre ikke mulighet.

Kan du gi en oppsummering? Det siste jeg husker er at han ikke kom tilbake etter perm.

Skrevet

Ufyselig fyr.

De lyver så det renner om gjengmentaliteten. De var/er ondskapfulle hevnlystne nådeløse tyranner, og det er ca 200 av dem i eliten (offiserene).

Snart kommer han ut. Det er mange som skal tas, de som vitnet mot han. De sto faktisk i kø for å vitne i håp om at han ble sperret inne lengst mulig. De håpet på 20 år. Det ble 7, dessverre.

Islam betyr ikke fred. Det er et arabisk begrep som beskriver menneskets forhold til guden og troen. Fred med guden og mellom muslimer.

Bløffen med betydningen ligger i at man unnlater å si at freden ikke gjelder vantro. Koranen beskriver vold, løgn og drap på vantro som helt OK.

Muslim betyr den som underkaster seg guden.

Skrevet

Ufyselig fyr.

De lyver så det renner om gjengmentaliteten. De var/er ondskapfulle hevnlystne nådeløse tyranner, og det er ca 200 av dem i eliten (offiserene).

Snart kommer han ut. Det er mange som skal tas, de som vitnet mot han. De sto faktisk i kø for å vitne i håp om at han ble sperret inne lengst mulig. De håpet på 20 år. Det ble 7, dessverre.

Islam betyr ikke fred. Det er et arabisk begrep som beskriver menneskets forhold til guden og troen. Fred med guden og mellom muslimer.

Bløffen med betydningen ligger i at man unnlater å si at freden ikke gjelder vantro. Koranen beskriver vold, løgn og drap på vantro som helt OK.

Muslim betyr den som underkaster seg guden.

Han etterlyste eksempel på at nordmenn har verdier i dte hele tatt.

Vel, uten humanistiske VESTLIGE verdier hadde det kommet til å møtt opp et par tusen utenfor fengselet, brutt seg inn, og revet dette råtne svinet i småbiter..

Men såpass skjønner vel ikke denne sønnen av en Imam.

Skrevet

Han etterlyste eksempel på at nordmenn har verdier i dte hele tatt.

Vel, uten humanistiske VESTLIGE verdier hadde det kommet til å møtt opp et par tusen utenfor fengselet, brutt seg inn, og revet dette råtne svinet i småbiter..

Men såpass skjønner vel ikke denne sønnen av en Imam.

Ganske utrolig å bry seg så jævlig om hva en av norges verste kriminelle babler om.

Det blir som om jeg skulle bruke Tore Tvedt mot nordmenn generelt.

Skrevet

Ganske utrolig å bry seg så jævlig om hva en av norges verste kriminelle babler om.

Enig.

Fyren er ikke helt god (det vet jeg dessverre litt for mye om), men å ta ham til inntekt for alle muslimer blir for drøyt.

Skrevet

Denne fyren og øvrige folk i A og B-gjengen er forbilde for store deler av den oppvoksende generasjon pakistanske unge.

Hva er din hensikt med å skjerme seg fra virkeligheten hele tiden?

Skrevet

Mener du i fullt alvor at det er en stakkars mann som er døpt Rassen Rashool?

Skrevet

Denne fyren og øvrige folk i A og B-gjengen er forbilde for store deler av den oppvoksende generasjon pakistanske unge.

Hva er din hensikt med å skjerme seg fra virkeligheten hele tiden?

Store deler av den oppvoksende generasjon my ass.

Du må komme deg ut av fjøset du bor i oppe i en eller annen dal og se en neger i virkeligheten. Ikke bare på tv.

Skrevet

Mener du i fullt alvor at det er en stakkars mann som er døpt Rassen Rashool?

He he. Nei, så heldige var dessverre ikke Imampappaen hans med navnevalget. Han kunne jo tross alt ikke vite at sønnens skulle bli et så digert Rasshøl.

Skrevet

Store deler av den oppvoksende generasjon my ass.

Du må komme deg ut av fjøset du bor i oppe i en eller annen dal og se en neger i virkeligheten. Ikke bare på tv.

Rashool like stor påvirkningskraft som Tore Tvedt...MY ASS.

Kanskje bli edru før du skriver?

Skrevet

Rashool like stor påvirkningskraft som Tore Tvedt...MY ASS.

Kanskje bli edru før du skriver?

Det var da vitterlig ikke det jeg skrev, og hvis du ikke tok sammenligningen tror jeg kanskje det er du som bør gå over til kaffe.

Skrevet

Når han kommer ut, så kommer alle disiplene og løpeguttene for å hilse på han og sole seg i hans glans. Han er et forbilde for unge bandemedlemmer og ikke minst for en hel skokk "hangarounds". Dessverre. Soning er noe man skryter av i de kretser. De nye islamkunnskapene høyner hans status, og han vil nok bli imam, men arabisk er vanskelig å lære.

Skrevet

Det var da vitterlig ikke det jeg skrev, og hvis du ikke tok sammenligningen tror jeg kanskje det er du som bør gå over til kaffe.

Det var nøyaktig det du skrev.

Skrevet

Det var nøyaktig det du skrev.

Dette skrev jeg:

"Ganske utrolig å bry seg så jævlig om hva en av norges verste kriminelle babler om.

Det blir som om jeg skulle bruke Tore Tvedt mot nordmenn generelt."

Dette mener du jeg mente:

"Rashool like stor påvirkningskraft som Tore Tvedt...MY ASS."

Tror kanskje et norskkurs er tingen.

Skrevet

Dette skrev jeg:

"Ganske utrolig å bry seg så jævlig om hva en av norges verste kriminelle babler om.

Det blir som om jeg skulle bruke Tore Tvedt mot nordmenn generelt."

Dette mener du jeg mente:

"Rashool like stor påvirkningskraft som Tore Tvedt...MY ASS."

Tror kanskje et norskkurs er tingen.

Vanskelig å vite hva du egentlig vil frem til med lapskausen din av usammenlignbare elementer.

Antagelig ikke noe å bruke tid på uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...