Gå til innhold

Milkshake..

streker paa veggen..!

Anbefalte innlegg

streker paa veggen..!
Skrevet

Hvordan mekka man milkshake igjen...?

Var det bare melk og iskrem? eller skulle man ha i no egg eller noe også`?

Gjest catiki21
Skrevet

jeg lagde milkshake før, nå kan jeg ikke drikke det lenger:(! Jeg hadde bare melk, iskrem eller jordbær,banan eller sjokolade til smak. Ikke verre!

Skrevet

Eksen min er ekspert på sjokolademilkshake! Sjokoladeis (altså brun is) og melk og muligens noe sjokoladesaus kanskje?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Melk

Vaniljeis

Banan

Sjokoladesaus

Til sammen utgjør det familens favorittmilkshake.

streker paa veggen..!
Skrevet

jeg lagde milkshake før, nå kan jeg ikke drikke det lenger:(! Jeg hadde bare melk, iskrem eller jordbær,banan eller sjokolade til smak. Ikke verre!

Uff, det var synd at du ikke kan drikke det lenger :(

Søstra mi kan ikke spise mye søtt hun heller - men men, ser ut som hun overlever godt.. Er jo egentlig bare bra! :)

takker ;)

streker paa veggen..!
Skrevet

Eksen min er ekspert på sjokolademilkshake! Sjokoladeis (altså brun is) og melk og muligens noe sjokoladesaus kanskje?

Blir vel no kjedelig vanilje her, tror ikke hun liker sjokolade.. takker :)

streker paa veggen..!
Skrevet

Melk

Vaniljeis

Banan

Sjokoladesaus

Til sammen utgjør det familens favorittmilkshake.

Ahh, bananer har jeg! (merkelig nok)

takker :)

streker paa veggen..!
Skrevet

Fant noen isbiter, blir det godt med noen av de i miksmastern også?

Gjest catiki21
Skrevet

Uff, det var synd at du ikke kan drikke det lenger :(

Søstra mi kan ikke spise mye søtt hun heller - men men, ser ut som hun overlever godt.. Er jo egentlig bare bra! :)

takker ;)

Ja det er syndt jeg ikke kan drikke det lenger, men jeg tåler ikke rein melk lenger desverre, men jeg har hittil overlevd heldigvis, selv om det er veldig godt med milkshake! Håper milkshaken din blir god!

Skrevet

Jobba på gatekjøkken, og der mixa vi hel-melk, is(vanlig vanilje, eller evt smakstilsatt is), og aktuell topping. Praktisk at toppingen og smakstilsatt is er i samme smak da seff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...