Gjest togli Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Igår hadde jeg på silikonBH'en fra Unbra under min nye, knallrøde julekjole med halternecktopp. Var på julebord. Dæven for en BH!! Jeg var superfornøyd:-) BH'en gikk veldig greit å sette på, men kjentes litt unaturlig med det samme. Jeg var småredd for at den skulle falle av, men den satt som et skudd! Etter en halvtimes tid hadde BH'en antagelig fått kroppstemperatur og jeg kunne ikke kjenne at jeg hadde den på. Superdeilig å slippe gnagende pen-BH'er!! Utpå kvelden fikk jeg komplimenter fordi jeg var så heldig å kunne gå uten BH ;-) Ærlig som jeg er måtte jeg jo avsløre hemmeligheten for noen få og gjett om de var imponerte. Resten av folka tror nok at jeg er skapt sånn fra naturens side *fnis* ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Kan jeg spørre hvilken type du bestilte? Tror jeg skal bestille meg en sånn jeg også siden den får så mye skryt. Hvor lang leveringstid var det på den? 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Hehe, så flott da! Høres ut som at jeg også må få meg sånn en. De kan bare bestilles på nett? Hvor var det nåe igjen? 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 den var altfor liten til meg, så jeg måtte bare sende den tilbake. 0 Siter
Gjest king size Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Passer slike bh'r for em med litt stor størrelse? Bruker 75 D og det er jo stort nok, det...tviler på en slik bh passer for alle. Men heldige deg! ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Passer slike bh'r for em med litt stor størrelse? Bruker 75 D og det er jo stort nok, det...tviler på en slik bh passer for alle. Men heldige deg! ) Det er jeg litt usikker på. Du kan sjekke om du blir klokere av testen i Det Nye: http://www.detnye.no/mote/article14261.ece Jeg har små bryster (str. 75B)... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 den var altfor liten til meg, så jeg måtte bare sende den tilbake. Men du kan bestille en større størrelse? Jeg bestilte i min normale BH-størrelse og den passa perfekt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Hehe, så flott da! Høres ut som at jeg også må få meg sånn en. De kan bare bestilles på nett? Hvor var det nåe igjen? Jeg bestilte den typen som heter Silikon Unbra : http://www.unbra.no/innhold_unbra/produkter 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Kan jeg spørre hvilken type du bestilte? Tror jeg skal bestille meg en sånn jeg også siden den får så mye skryt. Hvor lang leveringstid var det på den? Silikon Unbra. Jeg lurte lenge og vel før jeg tok den typen. Mulig det var silikonet som frista meg ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Silikon Unbra. Jeg lurte lenge og vel før jeg tok den typen. Mulig det var silikonet som frista meg ;-) Det er den jeg har vurdert også Også var det leveringstiden...? 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Det er jeg litt usikker på. Du kan sjekke om du blir klokere av testen i Det Nye: http://www.detnye.no/mote/article14261.ece Jeg har små bryster (str. 75B)... Er ikke sååå smått det da.. =( 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Men du kan bestille en større størrelse? Jeg bestilte i min normale BH-størrelse og den passa perfekt. jeg bestilte selvfølgelig den største størrelsen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 jeg bestilte selvfølgelig den største størrelsen. Hvor stor cup har du i vanlig bh da? Jeg har e-cup og lurte på om jeg kaaanskje kunne bruke d-cup i disse, men jeg tror ikke jeg tar sjangsen. ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Det er den jeg har vurdert også Også var det leveringstiden...? Sorry ;-) Tok ca en uke å få den. 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Hvor stor cup har du i vanlig bh da? Jeg har e-cup og lurte på om jeg kaaanskje kunne bruke d-cup i disse, men jeg tror ikke jeg tar sjangsen. ) jeg bruker D, og bestilte i D... men den var ganske så liten gitt. De skrev at har du over 80 så må du gå en str opp. Jeg har 80 D så burde vel da hatt E, men det har de ikke Vi må bare gi opp disse greiene her.. eller sende masse mail og mase om at de lager i større str??? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Er ikke sååå smått det da.. =( Så snill du er :-) Neida, jeg er i grunnen fornøyd med størrelsen jeg (Psst: Det er gubben også) :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 jeg bestilte selvfølgelig den største størrelsen. Okei, da så ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 jeg bruker D, og bestilte i D... men den var ganske så liten gitt. De skrev at har du over 80 så må du gå en str opp. Jeg har 80 D så burde vel da hatt E, men det har de ikke Vi må bare gi opp disse greiene her.. eller sende masse mail og mase om at de lager i større str??? Mulig den passet meg fordi jeg har mindre enn str. 80 da... Du burde maile dem og spørre! Kan det være at denne typen BH ikke sitter på store bryster og at de derfor ikke lager dem større? 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Mulig den passet meg fordi jeg har mindre enn str. 80 da... Du burde maile dem og spørre! Kan det være at denne typen BH ikke sitter på store bryster og at de derfor ikke lager dem større? hadde du vært over 80 og har B, kunne du etter dem selv brukt C. Sende mail og spørre, vi får se om jeg gidder. Vil virke litt dumt tror jeg... 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Så snill du er :-) Neida, jeg er i grunnen fornøyd med størrelsen jeg (Psst: Det er gubben også) :-) Hehe, det er bare fordi jeg har samme størrelse selv =p Kan du forklare litt om hvordan disse funker? Er det ikke noe snor bak, man bare klistrer de på? Jeg nekter å tro de sitter fast =o Jeg vipper avogtil nedom A-cup, alt etter hvor vekta ligger, og da kan den umulig bare henge på? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.