Gå til innhold

Unbra-BH'en.... (til de som husker tidligere innlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår hadde jeg på silikonBH'en fra Unbra under min nye, knallrøde julekjole med halternecktopp. Var på julebord. Dæven for en BH!! Jeg var superfornøyd:-)

BH'en gikk veldig greit å sette på, men kjentes litt unaturlig med det samme. Jeg var småredd for at den skulle falle av, men den satt som et skudd! Etter en halvtimes tid hadde BH'en antagelig fått kroppstemperatur og jeg kunne ikke kjenne at jeg hadde den på. Superdeilig å slippe gnagende pen-BH'er!!

Utpå kvelden fikk jeg komplimenter fordi jeg var så heldig å kunne gå uten BH ;-) Ærlig som jeg er måtte jeg jo avsløre hemmeligheten for noen få og gjett om de var imponerte. Resten av folka tror nok at jeg er skapt sånn fra naturens side *fnis*

;-)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

7

• DarkPink

3

• Mary Poppins

2

• pekkaline

2

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken type du bestilte? Tror jeg skal bestille meg en sånn jeg også siden den får så mye skryt. Hvor lang leveringstid var det på den?

Skrevet

Hehe, så flott da! Høres ut som at jeg også må få meg sånn en. De kan bare bestilles på nett? Hvor var det nåe igjen?

Skrevet

den var altfor liten til meg, så jeg måtte bare sende den tilbake.

Gjest king size
Skrevet

Passer slike bh'r for em med litt stor størrelse? Bruker 75 D og det er jo stort nok, det...tviler på en slik bh passer for alle. Men heldige deg! :))

Skrevet

Passer slike bh'r for em med litt stor størrelse? Bruker 75 D og det er jo stort nok, det...tviler på en slik bh passer for alle. Men heldige deg! :))

Det er jeg litt usikker på. Du kan sjekke om du blir klokere av testen i Det Nye: http://www.detnye.no/mote/article14261.ece

Jeg har små bryster (str. 75B)...

Skrevet

den var altfor liten til meg, så jeg måtte bare sende den tilbake.

Men du kan bestille en større størrelse?

Jeg bestilte i min normale BH-størrelse og den passa perfekt.

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken type du bestilte? Tror jeg skal bestille meg en sånn jeg også siden den får så mye skryt. Hvor lang leveringstid var det på den?

Silikon Unbra. Jeg lurte lenge og vel før jeg tok den typen. Mulig det var silikonet som frista meg ;-)

Skrevet

Silikon Unbra. Jeg lurte lenge og vel før jeg tok den typen. Mulig det var silikonet som frista meg ;-)

Det er den jeg har vurdert også :)

Også var det leveringstiden...? :)

Skrevet

Men du kan bestille en større størrelse?

Jeg bestilte i min normale BH-størrelse og den passa perfekt.

jeg bestilte selvfølgelig den største størrelsen.

Skrevet

Hvor stor cup har du i vanlig bh da? Jeg har e-cup og lurte på om jeg kaaanskje kunne bruke d-cup i disse, men jeg tror ikke jeg tar sjangsen. :o)

Skrevet

Det er den jeg har vurdert også :)

Også var det leveringstiden...? :)

Sorry ;-)

Tok ca en uke å få den.

Skrevet

Hvor stor cup har du i vanlig bh da? Jeg har e-cup og lurte på om jeg kaaanskje kunne bruke d-cup i disse, men jeg tror ikke jeg tar sjangsen. :o)

jeg bruker D, og bestilte i D... men den var ganske så liten gitt.

De skrev at har du over 80 så må du gå en str opp. Jeg har 80 D så burde vel da hatt E, men det har de ikke

Vi må bare gi opp disse greiene her..

eller sende masse mail og mase om at de lager i større str???

Skrevet

Er ikke sååå smått det da.. =(

Så snill du er :-)

Neida, jeg er i grunnen fornøyd med størrelsen jeg (Psst: Det er gubben også) :-)

Skrevet

Okei, da så ;-)

Skrevet

jeg bruker D, og bestilte i D... men den var ganske så liten gitt.

De skrev at har du over 80 så må du gå en str opp. Jeg har 80 D så burde vel da hatt E, men det har de ikke

Vi må bare gi opp disse greiene her..

eller sende masse mail og mase om at de lager i større str???

Mulig den passet meg fordi jeg har mindre enn str. 80 da...

Du burde maile dem og spørre! Kan det være at denne typen BH ikke sitter på store bryster og at de derfor ikke lager dem større?

Skrevet

Mulig den passet meg fordi jeg har mindre enn str. 80 da...

Du burde maile dem og spørre! Kan det være at denne typen BH ikke sitter på store bryster og at de derfor ikke lager dem større?

hadde du vært over 80 og har B, kunne du etter dem selv brukt C.

Sende mail og spørre, vi får se om jeg gidder. Vil virke litt dumt tror jeg...

Skrevet

Så snill du er :-)

Neida, jeg er i grunnen fornøyd med størrelsen jeg (Psst: Det er gubben også) :-)

Hehe, det er bare fordi jeg har samme størrelse selv =p

Kan du forklare litt om hvordan disse funker? Er det ikke noe snor bak, man bare klistrer de på? Jeg nekter å tro de sitter fast =o

Jeg vipper avogtil nedom A-cup, alt etter hvor vekta ligger, og da kan den umulig bare henge på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...