Gå til innhold

Unbra-BH'en.... (til de som husker tidligere innlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, det er bare fordi jeg har samme størrelse selv =p

Kan du forklare litt om hvordan disse funker? Er det ikke noe snor bak, man bare klistrer de på? Jeg nekter å tro de sitter fast =o

Jeg vipper avogtil nedom A-cup, alt etter hvor vekta ligger, og da kan den umulig bare henge på?

jo den klistrer seg på og sitter.

men dekka bare brystvortene til meg da. ler:)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

7

• DarkPink

3

• Mary Poppins

2

• pekkaline

2

Skrevet

Hvordan er den på utsiden? Siden det er silikon så henger ikke toppene og sånt igjen på BHen - om du skjønner hva jeg mener.. Viskose og sånt stoff er jo så tynt så hvis det er silikon på utsiden også vil jo toppen krølle seg..

Og hvorfor valgte du silikon? Hva tror du er fordelen med den som de andre tre ikke har?

Skrevet

hadde du vært over 80 og har B, kunne du etter dem selv brukt C.

Sende mail og spørre, vi får se om jeg gidder. Vil virke litt dumt tror jeg...

Mulig du har rett i det. Jeg er nok en liten B-cup, så var antagelig derfor det gikk bra med denne størrelsen. Kunne iallefall ikke hatt den mindre.

Det virker ikke det minste dumt å maile dem. De synes nok det er bare bra at folk engasjerer seg i produktet ;-)

Skrevet

Hehe, det er bare fordi jeg har samme størrelse selv =p

Kan du forklare litt om hvordan disse funker? Er det ikke noe snor bak, man bare klistrer de på? Jeg nekter å tro de sitter fast =o

Jeg vipper avogtil nedom A-cup, alt etter hvor vekta ligger, og da kan den umulig bare henge på?

Jeg er liten B-cup. De perfekte BH'ene får jeg i Spania. Der sitter 75B perfekt!! (I Spania opereres det med en smule mindre str enn her hjemme).

Som sagt, denne sitter som støpt!

BH'en består kun av de to cupene, med en liten "lås" mellom hvert bryst. Cupene er tilsatt med et slags limaktig stoff som sitter godt, men samtidig ikke slik at det gjør vondt å få BH'en av. Etter bruk vaska jeg BH'en i lunka vann (som beskrevet) og den er fortsatt akkurat like "limete" inni. Gubben er fra seg av fascinasjon og grubler fælt på hva dette er slags nyoppfinnelse ;-)

Jeg kjøpte den i silikon, så det er kun den jeg har erfaring med.

Skrevet

Takk for link! Men du, fyller den mere opp eller er den kun en bh?

Hmm, jeg føler ikke at den fyller opp mer, men den får brystene til å virke noe fastere. Det blir egentlig ikke som en Push-up-BH.

Skrevet

Hvordan er den på utsiden? Siden det er silikon så henger ikke toppene og sånt igjen på BHen - om du skjønner hva jeg mener.. Viskose og sånt stoff er jo så tynt så hvis det er silikon på utsiden også vil jo toppen krølle seg..

Og hvorfor valgte du silikon? Hva tror du er fordelen med den som de andre tre ikke har?

Den er helt glatt på forsiden, kanskje litt gummiaktig. Jeg hadde kjole i silkeaktig stoff til og det ble absolutt ingen klebing!

Jeg vurderte fram og tilbake før jeg bestemte meg for type, men kom over en eller annen link (finner den ikke nå) der det var en som likte denne typen best.

Skrevet

Jeg er liten B-cup. De perfekte BH'ene får jeg i Spania. Der sitter 75B perfekt!! (I Spania opereres det med en smule mindre str enn her hjemme).

Som sagt, denne sitter som støpt!

BH'en består kun av de to cupene, med en liten "lås" mellom hvert bryst. Cupene er tilsatt med et slags limaktig stoff som sitter godt, men samtidig ikke slik at det gjør vondt å få BH'en av. Etter bruk vaska jeg BH'en i lunka vann (som beskrevet) og den er fortsatt akkurat like "limete" inni. Gubben er fra seg av fascinasjon og grubler fælt på hva dette er slags nyoppfinnelse ;-)

Jeg kjøpte den i silikon, så det er kun den jeg har erfaring med.

Så bra at den funket så bra!

Men du...jeg prøvde jo og, og fikk den til å sitte godt. men valgte likevel den vanlige på julebordet.

Jeg syns ikke jeg fikk nok løft i forhold til hva jeg er vant til. De satt fint med liten kløft, men jeg vil gjerne ha dem litt opp også, hvis du skjønner.

Fikk du til det? Hvordan?

Skrevet

Så bra at den funket så bra!

Men du...jeg prøvde jo og, og fikk den til å sitte godt. men valgte likevel den vanlige på julebordet.

Jeg syns ikke jeg fikk nok løft i forhold til hva jeg er vant til. De satt fint med liten kløft, men jeg vil gjerne ha dem litt opp også, hvis du skjønner.

Fikk du til det? Hvordan?

Skjønner hva du mener. Jeg hadde en kjole som ikke var veldig trang, med med haltertnecktopp. Det er mulig jeg hadde følt behov for push-up dersom jeg hadde en enkel, trang topp?

Vanligvis har jeg ikke kløft, men det fikk jeg fint til med unbra. Du må liksom starte å feste den litt langt ute mot armhulene, så under (og dytt puppene oppover og mot midten *flirer*). Du fester altså en og en cup i gangen og låser dem ikke sammen før cupene er på plass. See? :-)

Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg hadde en kjole som ikke var veldig trang, med med haltertnecktopp. Det er mulig jeg hadde følt behov for push-up dersom jeg hadde en enkel, trang topp?

Vanligvis har jeg ikke kløft, men det fikk jeg fint til med unbra. Du må liksom starte å feste den litt langt ute mot armhulene, så under (og dytt puppene oppover og mot midten *flirer*). Du fester altså en og en cup i gangen og låser dem ikke sammen før cupene er på plass. See? :-)

hehe ja, skjønner. ;-)

Jeg skal prøve igjen og løfte litt mer neste gang.

Limer det hvis jeg løfter dem opp og limer under bare, på huden, og ikke kun på puppene?

Litt krøkkete forklart, men altså hvis du limer dem oppover, på en måte?

(flirer av rar forklaring) :-)

Skrevet

hadde du vært over 80 og har B, kunne du etter dem selv brukt C.

Sende mail og spørre, vi får se om jeg gidder. Vil virke litt dumt tror jeg...

De svarer fort på mail! er veldig hyggelige, maken til kundeservice har jeg sjelden vært borti. .:-)

Skrevet

hehe ja, skjønner. ;-)

Jeg skal prøve igjen og løfte litt mer neste gang.

Limer det hvis jeg løfter dem opp og limer under bare, på huden, og ikke kun på puppene?

Litt krøkkete forklart, men altså hvis du limer dem oppover, på en måte?

(flirer av rar forklaring) :-)

Hmm, klarer du å få til et litt mer utdypende spørsmål?

*forvirra*

;-)

Skrevet

Den er helt glatt på forsiden, kanskje litt gummiaktig. Jeg hadde kjole i silkeaktig stoff til og det ble absolutt ingen klebing!

Jeg vurderte fram og tilbake før jeg bestemte meg for type, men kom over en eller annen link (finner den ikke nå) der det var en som likte denne typen best.

Ok, takk for svar - har du prøvd de andre?

Skrevet

Hmm, klarer du å få til et litt mer utdypende spørsmål?

*forvirra*

;-)

hehe ok, prøver igjen.

Altså, hvis jeg vil løfte dem opp litt, så må jeg liksom trykke dem opp og mot kroppen samtidig som jeg klistrer på bh'en. Men da jeg prøvde det, så gled de tilbake så det ikke ble så høyt likevel.

Altså, jeg vil ha et slags balconette-resultat, hvordan skal jeg feste bh'en da?

Nei, jeg tror jeg bare prøver igjen jeg. Det går ikke å forklare. *LOL*

Skrevet

hehe ok, prøver igjen.

Altså, hvis jeg vil løfte dem opp litt, så må jeg liksom trykke dem opp og mot kroppen samtidig som jeg klistrer på bh'en. Men da jeg prøvde det, så gled de tilbake så det ikke ble så høyt likevel.

Altså, jeg vil ha et slags balconette-resultat, hvordan skal jeg feste bh'en da?

Nei, jeg tror jeg bare prøver igjen jeg. Det går ikke å forklare. *LOL*

Aha!! *går opp et lys* ;-)

Du passer da bare på å feste BH'en litt lengre inn mot armhulen (på skrå og deretter under de oppdytta puppene *hihi*). Når begge cupene er festet, vil du da få bra avstand mellom dem og du drar låsfestene mot hverandre og fester. Da vil du både få løft og kløft. Håper du skjønte denne forklaringen ;-)

Skrevet

Aha!! *går opp et lys* ;-)

Du passer da bare på å feste BH'en litt lengre inn mot armhulen (på skrå og deretter under de oppdytta puppene *hihi*). Når begge cupene er festet, vil du da få bra avstand mellom dem og du drar låsfestene mot hverandre og fester. Da vil du både få løft og kløft. Håper du skjønte denne forklaringen ;-)

Yes! Akkurat det var det jeg mente. Du er flink til å tolke de vanskelige forklaringene mine. :-D

Siste spørsmål: når du sier "på skrå", mener du da på skrå fra armhulen og nedover mot midten, eller på skrå fra armhulen og oppover mot midten?

Skrevet

Yes! Akkurat det var det jeg mente. Du er flink til å tolke de vanskelige forklaringene mine. :-D

Siste spørsmål: når du sier "på skrå", mener du da på skrå fra armhulen og nedover mot midten, eller på skrå fra armhulen og oppover mot midten?

På skrå fra armhulen og nedover mot midten :-)

Det står skrevet noe om det i "bruksanvisningen" utenpå pakken. Liker du ikke å lese bruksanvisninger? *erte*

Skrevet

På skrå fra armhulen og nedover mot midten :-)

Det står skrevet noe om det i "bruksanvisningen" utenpå pakken. Liker du ikke å lese bruksanvisninger? *erte*

Eh, jeg trodde jeg leste bruksanvisningen. Men jeg lesten den nok ikke godt nok. Du har rett i at jeg ikke liker å lese bruksanvisninger. ;-P

hehe

Men dette høres bra ut, jeg skal teste det ut.

:-D

Skrevet

Eh, jeg trodde jeg leste bruksanvisningen. Men jeg lesten den nok ikke godt nok. Du har rett i at jeg ikke liker å lese bruksanvisninger. ;-P

hehe

Men dette høres bra ut, jeg skal teste det ut.

:-D

;-)

Om noen år må vi sikkert rulle opp puppene inni BH'en for å få god effekt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...