Gå til innhold

Verdens største biceps (TVNorge)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ææææææææsj! Tror denne fyren virkelig at det er lekkert med slike muskler!?

Jeg trodde ikke det gikk an å få Skipper'n-muskler på den måten, de er riktignok på overarmene hos denne fyren da, men... *Kvalm*

Skrevet

Har bare sett reklame for programmet. Jeg blir flau på sånne folks vegne. De ser desverre ikke hvor forferdelig stygt det er.

Enkelte kan ha litt muskler uten å briefe med dem, da er de fine. see? Men bare på menn!

Skrevet

Fytti rakkern det ser helt forjævlig ut. Hadde jeg møtt fyren på gaten hadde jeg faktisk trodd han var deformert.

Skrevet

Han gjør det sikkert ikke for at vi skal syns det er lekkert - det gjølr ikke skiløpere heller det - sånn som de snørrer og ser ut :)

Skrevet

Jeg tror som de sier at de blir avhengig av steorider og får et forvrengt speilbilde av seg aelv, akkurat som de med anorexia har det!

Skrevet

Det der er ikke bare muskler. Han har pumpa arma fulle av synthol. Det har intet med muskler og steroider å gjøre.

Den mannen der er syk.

Skrevet

Ja dette var seriøst KVALMT! Så du da han tappet blod ut fra muskelen eller? *spy*

Tenkte akkurat å legge inn spørsmål om det ikke er standard prosedyre med dopingtester på bodybuilder-konkurranser... noen som vet?

Skrevet

Ja dette var seriøst KVALMT! Så du da han tappet blod ut fra muskelen eller? *spy*

Tenkte akkurat å legge inn spørsmål om det ikke er standard prosedyre med dopingtester på bodybuilder-konkurranser... noen som vet?

Det er ingen tester i bodybuilderkonkurranser.

Men det denne mannen har brukt og som har deformert hans armer, er ikke ulovlig. Det heter synthol og er en olje man injeserer i musklene for å få dem til å se større ut. Det har intet med muskler å gjøre all den tid det er fake.

(Han har naturligvis dytta i seg maks steroider også, men det er ikke steroider som har ødelagt arma hans. Av steroider får man tross alt vanlige muskler. Ikke oljebaserte muskler).

Skrevet

Det er ingen tester i bodybuilderkonkurranser.

Men det denne mannen har brukt og som har deformert hans armer, er ikke ulovlig. Det heter synthol og er en olje man injeserer i musklene for å få dem til å se større ut. Det har intet med muskler å gjøre all den tid det er fake.

(Han har naturligvis dytta i seg maks steroider også, men det er ikke steroider som har ødelagt arma hans. Av steroider får man tross alt vanlige muskler. Ikke oljebaserte muskler).

Han er da lekker han her? http://img212.imageshack.us/my.php?image=62gd.jpg

*LOL*

Caloni Makaroni
Skrevet

Ja, jeg ble skikkelig kvalm av å se på, måtte bare bytte kanal innimellom. At folk gjør slikt mot seg selv!

Skrevet

Fytti rakkern det ser helt forjævlig ut. Hadde jeg møtt fyren på gaten hadde jeg faktisk trodd han var deformert.

Han ER deformert.

Musklene er fulle av olje, og det blir omtrent det samme som en "gigakvise"....:-)

Skrevet

Mennesker blir ofte "bitt av basillen", og klarer ikke å stoppe i tide.

For mye av en ting blir ofte nettopp det. FOR MYE.

Tror vel det er svært få som synes dette var noe fint. (Heldigvis)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...