Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goldy79

13

• McLoud

4

• nick

3

• pekkaline

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Det er helt kriminelt som det blåser. Og det sier jeg som sitter på sørlandet...Tenker det er noen hakk verre i vest? Godt trærne henger fast i rota!!! (enn så lenge...) Grenser til at jeg synes det er skummelt faktisk :(

Trur det bles i nærheten av ein storm her som eg er ikveld...

Gjest catiki21

Det er helt kriminelt som det blåser. Og det sier jeg som sitter på sørlandet...Tenker det er noen hakk verre i vest? Godt trærne henger fast i rota!!! (enn så lenge...) Grenser til at jeg synes det er skummelt faktisk :(

Bor du på sørlandet pekkaline?Da er det ikke lang vei hvis du vil passe ungen min når jeg får det engang;)!

Annonse

Gjest catiki21

var i havanna badeland i sandnes forrige helg hehe

ok, kanskje jeg vet hvem du er da;)! Hehe. Da får du komme dit igjen og stikke innom meg når du kommer neste gang;)! Velkommen. Men ikke kom i uka før jul og ikke de første dagene etter nyttår, da er jeg på ferie;)!

Trur det er mange som ikkje bur så langt frå kvarandre her hehe

Bles stikker og strå pluss at det ausregnar hehe

Målet ditt seier meg at du truleg ikkje bur så langt frå meg heller? ;-)

No har eg fått med meg at det bles fleire stader enn her, så...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...