Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goldy79

13

• McLoud

4

• nick

3

• pekkaline

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest catiki21

Å jøss så spennende :) Bor mellom lillesand og kristiansand..... du da?

Oki, så du bor der:). Jeg bor på Stavangers store perle stør, hehe. Så jeg bor i Stavanger og det er jo ikke så langt ned til Sørlandet;)! Jeg gleder meg sånn til å få en baby.

Gjest catiki21

Oki, så du bor der:). Jeg bor på Stavangers store perle stør, hehe. Så jeg bor i Stavanger og det er jo ikke så langt ned til Sørlandet;)! Jeg gleder meg sånn til å få en baby.

Ikke Stavanger største perle stør, men strøk. Men du skjønte det sikkert. Går litt fort her. Har eksamen igjen i morgen. Men føler jeg har lest nok og orker ikke suse mer oppi hode mitt nå! Bare bekymra for onsdagen, har eksamen da også, men orker ikke lese før i morgen!

Ikke Stavanger største perle stør, men strøk. Men du skjønte det sikkert. Går litt fort her. Har eksamen igjen i morgen. Men føler jeg har lest nok og orker ikke suse mer oppi hode mitt nå! Bare bekymra for onsdagen, har eksamen da også, men orker ikke lese før i morgen!

Kva er det du skal ha eksamen i?

Annonse

Ja det er ikke lange hallutten bort dit :) Jeg får følge med deg litt her ;)

Gjest catiki21

Kva er det du skal ha eksamen i?

I morgen skal jeg ha eksamen i litteraturhistorie. Fra norrøn tid og opp til 1900-tallet! Leser ikke mer på det i kveld! Føler meg ferdig lest på det nå Håper bare jeg står dette året! Tar det opp fra i fjor, fordi jeg ikke var motivert nok til å ha så mange eksamener! Men jeg bør lese til eksamenen jeg har på onsdag. Da har jeg Lingvistikk, helt forferdelig som kommer til å gå rett vest! Jeg kan ikke lingvistikk. Eksamenen i morgen kan jeg sitte 6 timer og den på onsdag 5 timer. Gjett om jeg blir sliten på onsdag ettermiddag, da skal jeg bare dole og sove!

Gjest catiki21

Ja det er ikke lange hallutten bort dit :) Jeg får følge med deg litt her ;)

Nei det er ikke så langt bort hit! Ja, du må nok følge med meg litt her framover. Alt kan jo skje med meg. Plutslig sitter jeg her og ammer, hehe! Jeg må nok se etter min barnepasser;) :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...