Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg ikke har noe å klage over. Bortsett fra mandlene til Princess Peach, men det kan jo ikke du noe for.

God Natt!

Fortsetter under...

Gjest Moderator
Skrevet

Er det noe ikke jeg kan gjøres ansvarlig for?

God natt:-)

Skrevet

hihi - ikke klag - klagen blir også slettet nå :)

*kosemoseklemz*

Gjest Moderator
Skrevet

hihi - ikke klag - klagen blir også slettet nå :)

*kosemoseklemz*

Innlegget du henviste til er slettet, men samtidig valgte vi også å slette din tråd da den også i stor grad utgjorde et "personangrep".

Gjest Princess Peach
Skrevet

Innlegget du henviste til er slettet, men samtidig valgte vi også å slette din tråd da den også i stor grad utgjorde et "personangrep".

Hva har skjedd?

Skrevet

Ja - det så jeg også -vi var ikke noe bedre vi :)

Annonse

Skrevet

Hva har skjedd?

Jeg klagde på en som var ufin i en tråd- og så ble min tråd en harselering med den ufine person -så vi var jo ikke bedre vi *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...