Gå til innhold

Hæ?

Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Noen som kan forklare meg hvorfor tråden min ang. hovne mandler ble slettet? Ser det er snakk om den på webmasterforum. Hva har skjedd?

Skrevet

Har de slettet innlegget ditt om _hovne mandler_? Må ha gått hardt for seg i den tråden... Hvordan i all verden klarer de det...?

Har ikke lest den jeg engang.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har de slettet innlegget ditt om _hovne mandler_? Må ha gått hardt for seg i den tråden... Hvordan i all verden klarer de det...?

Har ikke lest den jeg engang.

Fant igjen tråden, men det sto noe om at det var slettet i den. Skjønner ikkeno jeg.

Skrevet

Fant igjen tråden, men det sto noe om at det var slettet i den. Skjønner ikkeno jeg.

Jeg tror det var ment som en spøk i forbindelse med at tråden til flisa ble slettet. Hun skrev ett innlegg til webmaster som utviklet seg og webbis slettet like godt hele tråden...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg tror det var ment som en spøk i forbindelse med at tråden til flisa ble slettet. Hun skrev ett innlegg til webmaster som utviklet seg og webbis slettet like godt hele tråden...

Skjønner ikke hvorfor nick drar inn mandlene mine i dette opplegget jeg. Blir jo rent forvirra jo! :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor nick drar inn mandlene mine i dette opplegget jeg. Blir jo rent forvirra jo! :)

Jeg har ikke fått lest tråden din om mandler.

Men jeg tror nick bare flørter med deg - han står jo bare å tripper etter å få kline med deg (straks du er god igjen i halsen).

Skrevet

Jeg skjønte heller ikke det! Tror det bare var for å erte webbis litt for all sletting....Tråden til flisa var ganske uskyldig i mine øyne...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har ikke fått lest tråden din om mandler.

Men jeg tror nick bare flørter med deg - han står jo bare å tripper etter å få kline med deg (straks du er god igjen i halsen).

Det kan han jo bare få drømme om... :)

Skal til legen om en og en halv time, skal mase om å få henvisning til å fjerne mandlene nå.

Har vært på nattevakt, så jeg sliter litt med å holde meg våken til etter legetimen. *gjesp*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg skjønte heller ikke det! Tror det bare var for å erte webbis litt for all sletting....Tråden til flisa var ganske uskyldig i mine øyne...

Håper noen av de involverte kan opplyse meg litt. Blir jo så nysgjerrig. :)

Skrevet

Skal til legen om en og en halv time, skal mase om å få henvisning til å fjerne mandlene nå.

Har vært på nattevakt, så jeg sliter litt med å holde meg våken til etter legetimen. *gjesp*

Å fjerne mandler som voksen er ikke noe spøk har jeg forstått.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, det er det ikke, men jeg vil heller fjerne dem enn å plages med dem.

I første omgang vil jeg bare ha litt medisin, tenker jeg. :)

jeia1365380317
Skrevet

god tur til legen da :)

skal bli spennende å høre hva han/hun mener feiler mandlene dine :)=

Gjest Princess Peach
Skrevet

god tur til legen da :)

skal bli spennende å høre hva han/hun mener feiler mandlene dine :)=

God gammeldags tonsilitt, tenker jeg. :)

Skrevet

Det er ikke noe problem. Gjorde det selv for 2 år siden og angrer bare på at jeg ikke gjorde det før.

Var riktignok sykemeldt i 15 dager på grunn av infeksjonsfaren, men de siste 5 dagene var bare "luksussykemelding" egentlig.

Gjest Persille
Skrevet

Det var fordi nick svarte at det eneste ekle som lå igjen nå var mandel-tråden din, og den kunne vel strengt tatt ikke webbis klandres for :)

Så - bare tull med andre ord.

Skrevet

Det var bare en fleip der jeg klagde på mandlene dine, ikke tråden.

Jeg har vanskelig for å tro at det jeg skrev fikk tråden slettet, så jeg tror det må ha foregått noe i den tråden som vi ikke så?

Skrevet

Tråden din er jo der enda? Jeg får den i hvert fall opp.

Skrevet

Mandler er et sårt punkt, vettu.

Blir alltid stygt når mandler diskuteres på dol, så jeg er ikke akkurat overraska over at enkelte innlegg ble sletta.

Skrevet

Blir alltid stygt når mandler diskuteres på dol, så jeg er ikke akkurat overraska over at enkelte innlegg ble sletta.

*knegg* hoster med egne hovne...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sårt punkt, ja. Fikk iallfall antibiotika mot mitt såre punkt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...