Gå til innhold

I Grimstad sykler de nakne om natten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsomt! Mannen mi jobber i Grimstad og liker å sykle - men han har alibi for akkurat det tidsrommet :-)

Skrevet

Morsomt! Mannen mi jobber i Grimstad og liker å sykle - men han har alibi for akkurat det tidsrommet :-)

Er du nå _helt_ sikker på det...?

*skeptisk*

Skrevet

Hehe.. ei frue som er blitt tatt på fersken med sin elsker kanskje?

Skrevet

Hehe.. ei frue som er blitt tatt på fersken med sin elsker kanskje?

Vedkommende har visst syklet mer enn èn gang... Har de ikke lært etter en overraskelse, mon tro?

Skrevet

Vedkommende har visst syklet mer enn èn gang... Har de ikke lært etter en overraskelse, mon tro?

Okei, leste ikke hele innlegget ser du;o)

Skrevet

Er du nå _helt_ sikker på det...?

*skeptisk*

Ja... da var vi faktisk hjemme hos oss på fest (men med den promillen jeg nok hadde, er jeg sikkert ikke regnet som pålitelig vitne) :-)

Skrevet

Okei, leste ikke hele innlegget ser du;o)

Jeg likte så godt tegningen! Helt herlig...

Skrevet

Ja... da var vi faktisk hjemme hos oss på fest (men med den promillen jeg nok hadde, er jeg sikkert ikke regnet som pålitelig vitne) :-)

Nei, der ser du. Mens du satt og snøftet i en krok var mannen din på sykeltur...Gud, for et syn, tror jeg hadde kjørt i grøfta!

Skrevet

Nei, der ser du. Mens du satt og snøftet i en krok var mannen din på sykeltur...Gud, for et syn, tror jeg hadde kjørt i grøfta!

*LOL*

Gjest tullerusken
Skrevet

Det er meg, det! Jeg er fra Grimstad og dette er da helt normalt? ;)

Ærlig talt, så ER jeg faktisk derfra og vet godt hvem dette er...mer enn det kan jeg selvsagt ikke si :) Morsomt i grunnen.

Skrevet

Jeg fikk bare opp en kalender jeg!

Pussig, den virker når jeg trykker....

Skrevet

Det er meg, det! Jeg er fra Grimstad og dette er da helt normalt? ;)

Ærlig talt, så ER jeg faktisk derfra og vet godt hvem dette er...mer enn det kan jeg selvsagt ikke si :) Morsomt i grunnen.

Jeg er òg Grimstadjente, men bor der ikke lenger, må innrømme jeg savnet byen ekstra, når jeg leste denne koselige førjulshistorien!

Hviske navnet til meg stille...

Skrevet

Så bare en kalender og noe reklame jeg!

Så synd, det er en herlig tegning der òg. Linken virker når jeg trykket på den nå!

Skrevet

Så synd, det er en herlig tegning der òg. Linken virker når jeg trykket på den nå!

hihi - nå fikk jeg den opp! - Det gjorde nok ikke den kalde mannen ;)

Skrevet

hihi - nå fikk jeg den opp! - Det gjorde nok ikke den kalde mannen ;)

Nei, som damen så kjekt sier, jeg så han jo bare bakfra, så jeg vet ikke hvor mye han frøs....

Herlig!

Skrevet

Nei, som damen så kjekt sier, jeg så han jo bare bakfra, så jeg vet ikke hvor mye han frøs....

Herlig!

hehehe

Skrevet

Det må vere kaldt no i desember.

Men om det no er slik at han ikkje har vore i Syden på ei stund, så syns han kanskje godt også utan refleksvest, da ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...