Gå til innhold

Mer vasketips - flisegulv

Anbefalte innlegg

Gjest hallow :o/
Skrevet

Nå skal badegulvet vaskes/skrubbes til jul og jeg lurer på hvilket vaskemiddel jeg skal bruke for å få fugene lyse igjen ?

Skrevet

Jeg bruker jif baderom + neglbørste eller skrubb.

Ikke noe artig jobb, men gjør det en sjelden gang innimellom. I dusjen må det gjøres oftere.

Gjest hallow :o/
Skrevet

Jeg bruker jif baderom + neglbørste eller skrubb.

Ikke noe artig jobb, men gjør det en sjelden gang innimellom. I dusjen må det gjøres oftere.

Jeg mener å har hørt om noen som hadde en supereffektiv blanding - muligens med noe edikk i. Noen som kjenner til den oppskriften?

På grunn av en skade så er det ikke jeg som skal gjøre dette i år :o) Har "leid" mine barn som skal gjøre det mot litt ekstra lommepenger. De trenger penger nå til julehandelen så det skulle passe bra.

Skrevet

Jeg mener å har hørt om noen som hadde en supereffektiv blanding - muligens med noe edikk i. Noen som kjenner til den oppskriften?

På grunn av en skade så er det ikke jeg som skal gjøre dette i år :o) Har "leid" mine barn som skal gjøre det mot litt ekstra lommepenger. De trenger penger nå til julehandelen så det skulle passe bra.

Kan du ikke kjøpe noe i en fliseforretning da? finnes sikkert noe der

eller nei.... http://forbruker.no/bolig/boligeksperter/owren/article1351572.ece

lalala1365380457
Skrevet

var det ikke på det derre ekstrem vask programmet på tvn de drev å blandet eddik og greier til et sånn super middel til badevasken? kanskje du kan søke på det og finne hjemmesiden til programmet på nett, de legger jo gjerne ut sånne ting..

Husker dessverre ikke hva programmet hette jeg da men =/

Skrevet

var det ikke på det derre ekstrem vask programmet på tvn de drev å blandet eddik og greier til et sånn super middel til badevasken? kanskje du kan søke på det og finne hjemmesiden til programmet på nett, de legger jo gjerne ut sånne ting..

Husker dessverre ikke hva programmet hette jeg da men =/

Ekstrem rengjøring

lalala1365380457
Skrevet

Ekstrem rengjøring

det var det ja =)

mener de drev å blandet div ting der..

Skrevet

Den eneste blandingen jeg har hørt om er det jeg bruker inne i dusjen. Der bruker jeg rett og slett oppvaskmaskinpulver blandet i vann som sprutes på. (Med f.eks. en Zalo-flaske)

Denne såpa er nok ganske sterk, og tar bort kalkrester o.l. Fungerer veldig bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...