Gå til innhold

Jul i Tøyengata

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er er veldig morsomt program! :D

Høydepunktene hittil:

De tre negrene på benken som diskuterer ultra-norske ting.

Marsipan-kameler, sauer, osv..Iram: "Vet du hva jeg ser på nå? En marsipan sev!"

Han som skulle ha "blomkål" og klasetomater.

Jøde-kallotten som vaskeklut

De kinesiske sær-sports programmene på TVen

Fru Konnerud på kronespillet

De to i jernvarehandelen, og deres vel-oppbrukte rasistiske utsagn

Kort sagt: alt!

Noen som har flere høydepunkter??

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carmela

17

• flisa

16

• ShitDiddelyDo

7

• Prozak

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Syns det var mektig bra da

* han jødiske grinebiter-nordlendingen skulle hente skoene sine. Skomaker Ali prøver å huske navnet, spør hva navnet var igjen, for så å finne fram skoene. Som sto i hylla - med post-itlapp påskrevet "Jøden"... ;-)

* Kompisen til Ali sier at det eneste de har felles er at de er omskåret. "Lille-matrosen strekker på halsen, mandelen er skålda" Hehe!

* Avslutningen på ett av de første programmene, når Ali sier: "Ja, nå er det reklamepause, så da kan du jo prøve deg på kona. Du rekker det!"

:-D

Gjest skomaker Ali
Skrevet

hva med anus-kulene som han pyntet juletreeet med?

Skrevet

Jeg syns det er helt grusomt.

Hvorfor det?

Begrunnelser er et must!

Skrevet

hva med anus-kulene som han pyntet juletreeet med?

Njaa, jooo...halv-morsomt det ;)

Skrevet

Syns det var mektig bra da

* han jødiske grinebiter-nordlendingen skulle hente skoene sine. Skomaker Ali prøver å huske navnet, spør hva navnet var igjen, for så å finne fram skoene. Som sto i hylla - med post-itlapp påskrevet "Jøden"... ;-)

* Kompisen til Ali sier at det eneste de har felles er at de er omskåret. "Lille-matrosen strekker på halsen, mandelen er skålda" Hehe!

* Avslutningen på ett av de første programmene, når Ali sier: "Ja, nå er det reklamepause, så da kan du jo prøve deg på kona. Du rekker det!"

:-D

Hehe..ja der var noen gullkorn der ;)

Skrevet

Jeg hadde høye forventninger til Jul i Tøyengata, men synes ikke det er spesielt morsomt. Flirer noen ganger, men det er langt fra hysterisk morsomt.

Skrevet

Jeg hadde høye forventninger til Jul i Tøyengata, men synes ikke det er spesielt morsomt. Flirer noen ganger, men det er langt fra hysterisk morsomt.

Slikt skjer når man har for høye forventninger vettu :)

Det er ikke hysterisk morsomt nei, men jeg synes de greier å presse inn mange vittigheter på de 15 minuttene det varer :P

Skrevet

Hvorfor det?

Begrunnelser er et must!

Jeg syn shele greia er overspilt -og det er teit å la en pakistaner spille en nordmann og omvendt -og det er gamle vitser som man har hørt 1000 ganger før -det er rett og slett umorsomt etter min smak - null poeng og bare for å drite ut Skomakergata -som hadde et visst julebudskap i seg.

Skrevet

Jeg syn shele greia er overspilt -og det er teit å la en pakistaner spille en nordmann og omvendt -og det er gamle vitser som man har hørt 1000 ganger før -det er rett og slett umorsomt etter min smak - null poeng og bare for å drite ut Skomakergata -som hadde et visst julebudskap i seg.

Heilt enig. Synes det er dårlig at dei ødelegger skomakergata :-(

Skrevet

Enig med deg. Hadde mye høyere forventninger. Syns det er VELDIG lite som er morsomt i det programmet. Gledet meg til det skulle starte,men nå er det såvidt jeg gidder å se på.

Skrevet

Enig med deg. Hadde mye høyere forventninger. Syns det er VELDIG lite som er morsomt i det programmet. Gledet meg til det skulle starte,men nå er det såvidt jeg gidder å se på.

Jeg gidder ikke se på ;)

Skrevet

Jeg gidder ikke se på ;)

Ikke sett de siste dagene jeg heller :P

Må bli hvis jeg slumper over det så kanskje det får stå på :)

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Ikke sett de siste dagene jeg heller :P

Må bli hvis jeg slumper over det så kanskje det får stå på :)

En stor skuffelse. Ser heller Nissene på låven på DVD.

Skrevet

En stor skuffelse. Ser heller Nissene på låven på DVD.

Helt enig - den var morsom! -og den andre -med Støveldains.

Skrevet

Heilt enig. Synes det er dårlig at dei ødelegger skomakergata :-(

Det er jo også norsk jul vi feirer? Har også hørt at innvandrere stusser på at vi ikke viser det bedre enn vi gjør.

Skrevet

jeg hadde også høye forventninger men det har vært litt skuffende hittil.

Ingenting slår nissene på låven! :)

Skrevet

Verden forandrer seg, Skomakergata kan ikke for alltid være et kjært og urørt barndomsminne.

Julestemning er vel ikke kun nelliker i en appelsin?

Julestemning er glede og latter, og for min del - synes jeg Jul i Tøyengata har klart den oppgaven godt ;)

Skrevet

Det er jo også norsk jul vi feirer? Har også hørt at innvandrere stusser på at vi ikke viser det bedre enn vi gjør.

Kanskje du kunne fått en rolle i serien - som søsteren til han norske stuten ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...