Gå til innhold

Forbaska Nordisk Ekspress!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er lov å kreve gebyr på over 200 kr. for å behandle varer for 190 kr!!

Har ventet lenge på pakken fra Asos.com, og regnet med jeg skulle få den rett i postkassa siden verdien var under 200 kr. Men så får jeg jammen en faktura fra Nordisk Ekspress som skal ha 206 kr i gebyr før å gi fra seg pakken. Utrolig!!

Dette er vel et resultat av privatisering som IKKE funker.... argh.....

Skrevet

Hva skal dette gebyrer dekke?

Gebyret er vel for å levere pakken til meg, siden ikke Posten skal gjøre det.

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Gebyret er vel for å levere pakken til meg, siden ikke Posten skal gjøre det.

Men har du ikke betalt frakt til nettbutikken da? Du skal selvfølgelig ikke betale ekstra da.

Skrevet

Men har du ikke betalt frakt til nettbutikken da? Du skal selvfølgelig ikke betale ekstra da.

Jo, jeg har betalt frakt på forhånd.

Jeg vet ikke hvorfor NE har tatt over levering fra posten, men det er antagelig lovlig.

Jeg har imidlertid ringt og sagt det er uaktuelt å betale så mye, så de kommer til å returnere pakken.

Argh!!

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Jo, jeg har betalt frakt på forhånd.

Jeg vet ikke hvorfor NE har tatt over levering fra posten, men det er antagelig lovlig.

Jeg har imidlertid ringt og sagt det er uaktuelt å betale så mye, så de kommer til å returnere pakken.

Argh!!

Norsk Express har ikke anledning til å kreve noe som helst gebyr på pakker som er toll- og momsfrie.

Les mer på

http://home.no/uspsnorway/

Skrevet

Norsk Express har ikke anledning til å kreve noe som helst gebyr på pakker som er toll- og momsfrie.

Les mer på

http://home.no/uspsnorway/

Da vet jeg ikke hvordan jeg skal gå fram. Jeg har ringt til Nordisk Express, men kom ingen vei.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...