Gå til innhold

når det snakkes om sex i huset....

Anbefalte innlegg

Gjest dattern i huset
Skrevet

Jeg lurer på hva deres mening om barn (da mener jeg barn over 16år) som har med seg kjærester på overnatting. Er det ok? Hva med lyder osv, er foreldre redd for det? Jeg får ikke lov å ha kjæresten på overnatting selv om jeg er 20!! Jeg synes det er helt håpløst. Jadda, jeg skal flytte nå, jeg har bodd hjemme en stund for spare penger til å flytte.

Skrevet

Jeg synes foreldrene dine er ganske strenge hvis du ikke får lov til å ha kjæresten på overnatting i en alder av 20 år. Jeg fikk lov til å ha kjærester på overnatting fra jeg var.. tja rundt 16 tror jeg.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har en datter på 16 1/2 år.

Hun både har kjæresten på overnatting og er på overnatting hos kjæresten.

Fant ut at jeg kunne like gjerne la henne få lov, de kan jo like gjerne ha sex når de er hos hverandre på dagtid/kveldstid. Hvis de vil ha sex, klarer de å få til å ha det uansett.

Gjest dattern i huset
Skrevet

Jeg synes foreldrene dine er ganske strenge hvis du ikke får lov til å ha kjæresten på overnatting i en alder av 20 år. Jeg fikk lov til å ha kjærester på overnatting fra jeg var.. tja rundt 16 tror jeg.

ja ikkesant? De er bare så gammeldagse. Det blir så dumt når kjæresten må dra hjem sent på kvelden, selv om vi skal være sammen neste dag og sånt. Jeg har sagt at vi ikke skal ha sex også, jeg ønsker faktisk ikke ha sex med foreldrene mine vegg i vegg, så vi holder bare på når de ikke er hjemme.

Gjest dattern i huset
Skrevet

Jeg har en datter på 16 1/2 år.

Hun både har kjæresten på overnatting og er på overnatting hos kjæresten.

Fant ut at jeg kunne like gjerne la henne få lov, de kan jo like gjerne ha sex når de er hos hverandre på dagtid/kveldstid. Hvis de vil ha sex, klarer de å få til å ha det uansett.

ja ikkesant. Og om han hadde overnattet så hadde vi ikke hatt sex med foreldrene mine vegg i vegg uansett, det ville bli helt fjernt for meg. Vi har mye tid for oss selv om morgen, kveld, eller om dagen, så om natta er det bare snakk om å sove

Skrevet

ja ikkesant? De er bare så gammeldagse. Det blir så dumt når kjæresten må dra hjem sent på kvelden, selv om vi skal være sammen neste dag og sånt. Jeg har sagt at vi ikke skal ha sex også, jeg ønsker faktisk ikke ha sex med foreldrene mine vegg i vegg, så vi holder bare på når de ikke er hjemme.

Noen jeg vet om lot svigersønn og datter ligge i hvert sitt rom - enda hun var gravid - hehe

Skrevet

Er enige i at de er strenge.

Det var mine foreldre også i sin tid. Først fikk jeg beskjed om at ting måtte vente til jeg var myndig. Så fikk jeg beskjed om at så lenge jeg bodde hjemme og var (delvis) forsørget, var jeg ikke myndig i deres øyne... Flyttet hjemmefra (for annen gang) da jeg var 20, det var på høy tid, men det var ikke så lett å finne hybel.

Skrevet

Noen jeg vet om lot svigersønn og datter ligge i hvert sitt rom - enda hun var gravid - hehe

LOL!

Skrevet

Det syns jeg var altfor strengt. Fra ca 16 bør det være ok ihvertfall, syns jeg.

Gjest dattern i huset
Skrevet

hehe, dække mulig!

sikkert av samme generasjon som mine steinalderforeldre som minnes tiden da det ikke var lov til å sove sammen før man var gift. Og det er ikke snakk om å følge med tiden, neida, her står tiden stille. Dække mulig å forhandle engang, da blir dem sinna.

Skrevet

hehe, dække mulig!

sikkert av samme generasjon som mine steinalderforeldre som minnes tiden da det ikke var lov til å sove sammen før man var gift. Og det er ikke snakk om å følge med tiden, neida, her står tiden stille. Dække mulig å forhandle engang, da blir dem sinna.

PÅ den annen side -så syns jeg -som bare har døtre, at det er slitsomt med alle disse "kanksje-vi-er-sammen-14-dager-til-mannfolka" jeg møter sent og tidlig hjemme.

Det er ubehagelig å ha de på middag til og med - de kommer og går - og hos oss er huset alltid åpent.

Skrevet

Er enige i at de er strenge.

Det var mine foreldre også i sin tid. Først fikk jeg beskjed om at ting måtte vente til jeg var myndig. Så fikk jeg beskjed om at så lenge jeg bodde hjemme og var (delvis) forsørget, var jeg ikke myndig i deres øyne... Flyttet hjemmefra (for annen gang) da jeg var 20, det var på høy tid, men det var ikke så lett å finne hybel.

Som jeg skrev lenger ned også - det er ikke bare morsomt å ha fremmede folk i huset støtt og stadig -ikke får en driti og ikke får en surra rund ti bare undisene - mat skal dem ha og alt mulig. Drit lei blir man.

Skrevet

Som jeg skrev lenger ned også - det er ikke bare morsomt å ha fremmede folk i huset støtt og stadig -ikke får en driti og ikke får en surra rund ti bare undisene - mat skal dem ha og alt mulig. Drit lei blir man.

Så ung kjærlighet forårsaker forstoppelse?

He he. Ler....

Skrevet

Skjønner det. Hadde som forelder ikke akseptert at kjærester nærmest flyttet inn, tenkte mer på overnatting i unntakstilfeller. Det var i hvertfall det jeg tenkte på i min tid (men hadde ikke ordentlig langvarige forhold på den tiden).

Hørtes ut til at foreldrene til "dattern i huset" var mer opptatt av "dyden" enn av det praktiske ved å ha en overnattende.

Skrevet

Så ung kjærlighet forårsaker forstoppelse?

He he. Ler....

Ja - første helga holdt jeg på å eksplodere -hehe - satt på Småprat her på DOL og klagde min nød -jeg måtte så drite atjeg hadde ståpels på arma . det fristet å ta en avis og sette seg ute i carporten - hehe.

Eldstdatteren og kjæresten satt "arm-i-arm" i en sofa rett utenfor badet hele forbanna helga!

Skrevet

Skjønner det. Hadde som forelder ikke akseptert at kjærester nærmest flyttet inn, tenkte mer på overnatting i unntakstilfeller. Det var i hvertfall det jeg tenkte på i min tid (men hadde ikke ordentlig langvarige forhold på den tiden).

Hørtes ut til at foreldrene til "dattern i huset" var mer opptatt av "dyden" enn av det praktiske ved å ha en overnattende.

Det ville alltid vært unntakstilfeller her - i og med at vi bor langt unna sivilisasjon...hehe

Skrevet

Ja - første helga holdt jeg på å eksplodere -hehe - satt på Småprat her på DOL og klagde min nød -jeg måtte så drite atjeg hadde ståpels på arma . det fristet å ta en avis og sette seg ute i carporten - hehe.

Eldstdatteren og kjæresten satt "arm-i-arm" i en sofa rett utenfor badet hele forbanna helga!

Jeg ler meg skakk.

Du får nå jaggu satt ord på det.

:-)

Skrevet

Jeg ler meg skakk.

Du får nå jaggu satt ord på det.

:-)

"flisa på avisa" det er meg :-)

Skrevet

Veeel, du er 20 år, du velger å bo sammen med dem, og dermed velger du også å følge deres husregler. Man kan jo synes opp og ned om holdningen deres, men det er jo _deres_ hus.

Har en 16-åring her med kjæreste, og jeg er _drittstreng_ :) (sitat)

Jeg orker ikke noe overnattingsgjesteri her.

Jeg forbeholder meg retten til å gå rundt i sovegenser og ulltøfler, uten å måtte "se ut som folk" på morgenen. Jeg vil gå i min Lekre Gule Badekåpe, slippe kattene ut og inn, hente avisa, uten å måtte risikere å gå meg på storøyde ungslamper i gangen og i dokø.

Rett og slett. Jeg er ikke moden for noen utvidelse av familien enda. Den tida kommer, men det _haster_ ikke når "ungen" er 16 år.

Og dette har aldeles _ikke_ noe med med eventuell seksuell aktivitet de måtte bedrive - det regner jeg med at de ordner ellers og likevel. Og om det så er slik at jeg stikker kjepper i hjulene for dem med min politikk her - ja vel, tough luck. Det finnes ikke synd på dem, litt oppfinnsomhet får de da ha. (Har da vært ung jeg også ;)

Skrevet

Jeg lå over jevnlig hos eksen fra vi var 17, da hadde vi vært sammen ett års tid.

Hva jeg vil tillate for mine når den tid kommer aner jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...