Gjest Astro Skrevet 25. april 2001 Del Skrevet 25. april 2001 Hvor lenge er det normalt at bivirkninger av p-piller "sitter i" etter at man har sluttet på pillen? Jeg begynte med Microgynon i fjor sommer, og allerede etter en måned var sexlysten helt borte. Fortsatte med pillen et halvt år til for å se om det ble noe bedre, men sexlysten tok seg ikke opp igjen. Nå har jeg ikke gått på pillen siden januar, men kroppen føles fremdeles helt "slapp" . Menstruasjonen ble regelmessig igjen med en gang, og jeg har nå 30 dagers syklus (som før jeg begynte på pillen). Må nevne at jeg ikke hadde problem med sexlysten før pillen, og det er heller ikke mannen min det er mangler ved... Kan lysten fremdeles komme tilbake? Vil det kunne bli bedre hvis jeg begynner på mini-pille (får bivirkninger av av Trionetta også)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astro Skrevet 26. april 2001 Del Skrevet 26. april 2001 Glemte å ta med: jeg er 26 år gammel, har ingen andre helseproblemer og går ikke på medisiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 27. april 2001 Del Skrevet 27. april 2001 Effekten av pillen er ute av kroppen i løpet av få dager. Det at du fortsatt har manglende sexlyst viser et av mange eksempler på at pillen uberettiget får skylden for det unormale som kan inntre under pillebruk. Du kan gjerne bruke minipille, den er mye svakere. Få råd av Grünfeld om mangelende sexlyst. Er parforholdet i orden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.