Gå til innhold

Hva betyr det

Gjest saken er trukket ?

Anbefalte innlegg

Gjest saken er trukket ?
Skrevet

- at saken er trukket?

Jeg har hatt en sak gående i noen år, og nå hadde jeg fått stevning. Rettssaken skulle vært i dag. Plutselig ringer advokaten min og sier at motparten har trukket saken.

Hva betyr det? At anklagene/beskyldingene mot meg blir hengende i luften, men at det ikke blir noen sak/dom, eller at det går noen måneder før plagene begynner igjen?

Jeg skulle gjerne blitt renvasket, og ble litt skuffet. Grunnen til at saken er trukket, er nok at motparten har innsett at de tok feil.

Jeg er så lei. Det er helt ubegrunnede anklager mot meg uten at jeg vil si noe mer om det nå.

Takk til den som vet noe :-)

Skrevet

At saken er trukket betyr at at de ikke vil gå til sak. De gir seg.

Skrevet

Det betyr at den som har anklaget deg har trukket saken mot deg..

Skrevet

At saken er trukket betyr at at de ikke vil gå til sak. De gir seg.

høyst sannsynlig trekker de seg fordi de skjønner at de har en dårlig sak og at sannsynligheten er stor for at de vil tape.

Gjest saken er trukket ?
Skrevet

Det betyr at den som har anklaget deg har trukket saken mot deg..

Vet du om det kommer noen forklaring til den anklagede/siktede da? Noen unnskyldning, beklagelse, at jeg ikke har opptrådt feil?

Anklager som har vært skrevet side opp og side ned fra advokater i måneder og år, stygge ting..

som anklaget for alt dette er det ikke nok at de legger det dødt liksom.. du skjønner antakelig ikke hva jeg mener?

Skrevet

Vet du om det kommer noen forklaring til den anklagede/siktede da? Noen unnskyldning, beklagelse, at jeg ikke har opptrådt feil?

Anklager som har vært skrevet side opp og side ned fra advokater i måneder og år, stygge ting..

som anklaget for alt dette er det ikke nok at de legger det dødt liksom.. du skjønner antakelig ikke hva jeg mener?

Noen beklagelse fra saksøker får du nok ikke, med mindre vedkommende gjør det for å være hyggelig.

"........................................"

Gjest saken er trukket ?
Skrevet

høyst sannsynlig trekker de seg fordi de skjønner at de har en dårlig sak og at sannsynligheten er stor for at de vil tape.

Enig, de er nok redd for å bli sittende med en enda større regning. Advokatutgifter og saksomkostninger er ganske dyrt, men hele greia har kostet meg også ulidelig mye - om ikke i penger.

Gjest saken er trukket ?
Skrevet

Noen beklagelse fra saksøker får du nok ikke, med mindre vedkommende gjør det for å være hyggelig.

"........................................"

Nei, jeg får nok ingen beklagelse, men det hadde vært på sin plass.

Det jeg er mest redd for, er likevel at de tar det opp på nytt om en stund, og at jeg aldri får fred.

Skrevet

Enig, de er nok redd for å bli sittende med en enda større regning. Advokatutgifter og saksomkostninger er ganske dyrt, men hele greia har kostet meg også ulidelig mye - om ikke i penger.

Ja, sånt tar tid og krefter.

Skrevet

Synes du skal kontakte advokaten din, h*n kan nok svare på det meste:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...