Gå til innhold

Jeg har svaret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sikkert prøvd alle p-piller der finnes her i Norge, men ingen passet for meg. Fikk mensen 2 ganger hver syklus.

Nå har jeg brukt p-plasteret i noen mnd, og det funker! Endelig har jeg mensen bare 1 gang pr mnd! Jippi! Måtte bare få sagt det!

Skrevet

Er det ikke irriterende å gå rundt med et plaster 24 timer i døgnet, hver eneste dag?

Skrevet

Er det ikke irriterende å gå rundt med et plaster 24 timer i døgnet, hver eneste dag?

Nei, det går helt fint! Merker ingenting jeg! Man skifter det bare 1 gang pr uke.... Hvorfor kom jeg ikke på det før? :-)

Skrevet

Nei, det går helt fint! Merker ingenting jeg! Man skifter det bare 1 gang pr uke.... Hvorfor kom jeg ikke på det før? :-)

Dusjer du med plasteret? Må det være på hele tiden? Hva om sommeren i saltvann og sol?

Caloni Makaroni
Skrevet

Dusjer du med plasteret? Må det være på hele tiden? Hva om sommeren i saltvann og sol?

Jeg har sittet i badstu med ei som bruker sånt plaster, så det tåler tydeligvis både vann og svette :)

Skrevet

ingen problemer. Det sitter som støpt uansett!

Derfor er det at jeg vil anbefale det... Har ei venninne som brukte det da hun var i Syden.... Absolutt ingen problemer... Det løsnet ikke eller noen ting. :-)

Skrevet

Jeg har sittet i badstu med ei som bruker sånt plaster, så det tåler tydeligvis både vann og svette :)

Men ikke så pent å se på da :`-/ Når man skal pynte seg i kjole og sånn..

Gjest trultemor26
Skrevet

Trenger jo ikke ha plasteret i panna heller. Da putter man det vel bare et sted under tøyet? Blir vel det samma hvor på kroppen det sitter?

Skrevet

Trenger jo ikke ha plasteret i panna heller. Da putter man det vel bare et sted under tøyet? Blir vel det samma hvor på kroppen det sitter?

*S*

Også i panna, da!

Caloni Makaroni
Skrevet

Tja..hun jeg kjenner har det rett nedenfor trusekanten, øverst på hofta, liksom. Om du har så korte skjørt at det stedet vises, så er det nok ikke plasteret folk er mest fascinert av å se på ;)

Skrevet

Prøvde det plasteret for et par år siden, og det var definitivt ikke noe for meg i alle fall. (Hadde småblødninger hele tiden). Så etter noen mnd bruk, kasta jeg hele dritten :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...