Gå til innhold

Vibeke Skofterud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ser ut til å ha tatt en Kåre Conradi.

Men jeg reagerer på en ting:

"På et av bildene står Skofterud i dusjen, kun ikledd truse."

Er det jeg som er unormal igjen, eller er det veldig vanlig å dusje med truse?

For øvrig må vel bildet av dama være et soleklart bevis på at langrennsutøvere tar mer enn Møllers Tran.

http://tinyurl.com/ykunth

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• Gyda

6

• Mary Poppins

5

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Får håpe det er en del som lærer av dette. Denne type bilder bør ikke oppbevares på en bærbar PC eller mobiltelefonen.

Men jeg har sympati for de som rammes på denne måten. Kan ikke være spesielt morsomt.

Vibeke er for øvrig ei søt og "lækker" dame:-)

Skrevet

Alle dusjer da med truse, jeg dusjer oftes i t-skjorte også.

Hun ser virkelig ut som hun har fått i seg noe rockestoff ja. ;)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Kanskje hun tenkte. "Hmm kanskje det er lurt å ta på truse siden kaanskje datamaskinen blir stjålet".

Eller kanskje hun har arrangert det slik at det skal se ut som den ble stjålet. Og at hun egentlig har lagt ut bildene selv for å få litt blest? Det er ikke første gangen det har vært puppe bilder ute av henne. Sist var det mobilen som ble stjålet eller noe i den dur.

Men jeg har litt fæle konspirasjonsteorier for meg i dag. Så ikke hør på meg.

Skrevet

Får håpe det er en del som lærer av dette. Denne type bilder bør ikke oppbevares på en bærbar PC eller mobiltelefonen.

Men jeg har sympati for de som rammes på denne måten. Kan ikke være spesielt morsomt.

Vibeke er for øvrig ei søt og "lækker" dame:-)

Hun er det.

Og det var egentlig derfor jeg postet innlegget. Håper noen tar det som et hint og sender meg bildene på mail. :)

Ellers er jeg naturligvis enig. Det må være kjipt når sånt skjer. En ting er mobiltelefoner, da snakker vi direkte uaktsomhet, men laptopper som forsvinner er hakket mindre forutsigbart.

Skrevet

Kanskje hun tenkte. "Hmm kanskje det er lurt å ta på truse siden kaanskje datamaskinen blir stjålet".

Eller kanskje hun har arrangert det slik at det skal se ut som den ble stjålet. Og at hun egentlig har lagt ut bildene selv for å få litt blest? Det er ikke første gangen det har vært puppe bilder ute av henne. Sist var det mobilen som ble stjålet eller noe i den dur.

Jeg synes også det er påfallende ofte nakenbildene hennes kommer på avveie. Spørs om du ikke er inne på noe;-)

Rart at hun takket nei til å kle av seg for FHM, men kanskje det var noen sponsorgreier som kom i veien.

Skrevet

Jeg vet ikke så mye om denne dama, og har, dessverre, ikke sett noen nakenbilder av henne.

Men generelt tror jeg du er inne på noe. Pr-kåte kjendiser gjør selv sitt for at journalistene skal fatte interesse, og hva er vel bedre enn lår og pupper?

Det er nok mange såkalte kjendiser der ute som selv sender anonyme rykter om seg selv til Se og Hør.

Skrevet

Alle dusjer da med truse, jeg dusjer oftes i t-skjorte også.

Hun ser virkelig ut som hun har fått i seg noe rockestoff ja. ;)

Noen dusjbilder av deg på avveie? :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Å dusje i truse høres noget spesielt ut ja. Jeg har dusjbilder av meg på min pc (stasjonær), og de er absolutt truseløse.

Kanskje jeg skal sende deg dem, så du har litt å titte på mens du venter på bildene til Vibeke?

;-)

Skrevet

Å dusje i truse høres noget spesielt ut ja. Jeg har dusjbilder av meg på min pc (stasjonær), og de er absolutt truseløse.

Kanskje jeg skal sende deg dem, så du har litt å titte på mens du venter på bildene til Vibeke?

;-)

Jeg blir alltid glad for nakenbilder av dolere, så det er bare å kline til. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg blir alltid glad for nakenbilder av dolere, så det er bare å kline til. :)

Og jeg vil selvsagt strekke meg i det lengste for å glede deg :-)

Skrevet

Og jeg vil selvsagt strekke meg i det lengste for å glede deg :-)

Fint.

Og jeg lover naturligvis å holde eventuelle bilder utenfor hjemmesiden jeg arbeider med.

www.xxxdolbabes.com/section/odalen

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Fint.

Og jeg lover naturligvis å holde eventuelle bilder utenfor hjemmesiden jeg arbeider med.

www.xxxdolbabes.com/section/odalen

Det regnet jeg da med. Dusjbildene min egner seg best som bakgrunnsbilder på pc'en din.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg synes også det er påfallende ofte nakenbildene hennes kommer på avveie. Spørs om du ikke er inne på noe;-)

Rart at hun takket nei til å kle av seg for FHM, men kanskje det var noen sponsorgreier som kom i veien.

Konspirasjonsteorier er min spesialitet;o)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg vet ikke så mye om denne dama, og har, dessverre, ikke sett noen nakenbilder av henne.

Men generelt tror jeg du er inne på noe. Pr-kåte kjendiser gjør selv sitt for at journalistene skal fatte interesse, og hva er vel bedre enn lår og pupper?

Det er nok mange såkalte kjendiser der ute som selv sender anonyme rykter om seg selv til Se og Hør.

Se bare på conradi alias "kåre med kølla". Han og dama sine show har solgt som bare det etter den "mms-skandalen".

Kropp selger. Enkelt og greit. Noen ønsker rett å slett å være enkle. Om du forstår hva jeg mener.

De eneste gangene jeg har hørt om skofterud er i sammenheng med nakenbilder som har kommet på avveie. Kanskje noe å tenke på for deg om du er sugen på litt oppmerksomhet en dag?

;o)

Skrevet

Ser bare bilde av henne i selskapskjole elns, jeg..?

Ja. Avisene har såpass mye moral at de dropper å poste nakenbildene selv.

I stedet gjør de det viden kjent at nakenbilder er på avveie, sånn at folk blir interesserte og sprer dem via mail og internett. :)

Skrevet

Se bare på conradi alias "kåre med kølla". Han og dama sine show har solgt som bare det etter den "mms-skandalen".

Kropp selger. Enkelt og greit. Noen ønsker rett å slett å være enkle. Om du forstår hva jeg mener.

De eneste gangene jeg har hørt om skofterud er i sammenheng med nakenbilder som har kommet på avveie. Kanskje noe å tenke på for deg om du er sugen på litt oppmerksomhet en dag?

;o)

Kan jo lure på hvordan media har fått greie på dette.

Er det Vibeke selv som tar kontakt med media og syter over bortkomne nakenbilder sånn at det ikke er noen fare overhodet for at det hele vil gå upåaktet hen? :)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Kan jo lure på hvordan media har fått greie på dette.

Er det Vibeke selv som tar kontakt med media og syter over bortkomne nakenbilder sånn at det ikke er noen fare overhodet for at det hele vil gå upåaktet hen? :)

Ja det er ikke umulig det;o) Men nå er vi kanskje litt slemme. Heldigvis så leser hun neppe noe her inne på dol. Hun er sikkert mest inne på deiligst.no og lignende

*heh heh*

Skrevet

Ja. Avisene har såpass mye moral at de dropper å poste nakenbildene selv.

I stedet gjør de det viden kjent at nakenbilder er på avveie, sånn at folk blir interesserte og sprer dem via mail og internett. :)

Aha, så folk her har søkt dem opp selv. Trodde du mente å legge ut link til bildene, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...