Gå til innhold

Hva er det med denne mannen ???

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

http://www.kjendis.no/2006/12/12/485794.html

Aylar er det største talentet siden Liv Ullmann!

Jeg lurer virkelig på hva de Sand-foreldrene har holdt på med, siden de har klart å få unger med en så aldeles overdreven tro på seg selv og sin egen virkelighetsoppfatelse...

Hjelp og trøst!

Gjest Flystripa
Skrevet

Han er vel dopa?! Han kan ikke være helt oppegående!

Skrevet

Jeg har alltid mistenkt at de to der fikk litt lite oksygen under fødselen, men sånt får man kanskje ikke lov til å si.

Skrevet

Tror bare rett og slett mannen er sær jeg...

Skrevet

"Hun er et av de klokeste menneskene jeg har møtt i mitt liv."

Jeg har desverre møtt henne og det var laaangt fra mitt inntrykk.

Jeg haåper han bare gjør dette som et stunt for å få oppmerksomhet hvis ikke så er det skikkelig synd på mannen. :)

Skrevet

Jeg har alltid mistenkt at de to der fikk litt lite oksygen under fødselen, men sånt får man kanskje ikke lov til å si.

Det fikk jeg også, men det gikk heldigvis bare utover ørene mine og ikke det i mellom (tror jeg iallefall) ;-)

Skrevet

Det er umulig å svare på hva det er med den mannen der. Men han lever åpenbart i en helt annen verden enn folk flest, og ser ting deretter.

Det finnes originaler overalt, enten de kaller seg julebruskongen eller Aune Sand.

Men det spriter opp hverdagen for oss andre. De gir oss en god latter, og folk som Aune Sand får selv de mest stakkarslige blant oss til å se innse at det faktisk kunne vært verre. :)

Gjest Persille
Skrevet

"- Aylar er et vidunderlig flott menneske. Hun har øyne som kan vinne en hel hær. Hun er et av de klokeste menneskene jeg har møtt i mitt liv."

Uhm... Jaa...

Gjest for å skrive dette må jeg være anonym
Skrevet

Jeg så han på skavlan for ikke så lenge siden. Han virka ikke helt stødig. Sikkert ikke noe vondt i han sånn sett, men... utrolig spesiell.

Selv om jeg aldri kunne tenkt meg å gå til sengs med han fikk jeg en følelse av at han kan sine saker i horisontalen. Æsj blir litt dårlig når jeg sier det. Men har en kraftig følelse for det. Har antenner for slikt jeg faktisk.

Skrevet

Det fikk jeg også, men det gikk heldigvis bare utover ørene mine og ikke det i mellom (tror jeg iallefall) ;-)

Det skal du være dypt takknemlig for. Du kunne endt opp som en kvinnelig Sand. ;o)

Skrevet

Det skal du være dypt takknemlig for. Du kunne endt opp som en kvinnelig Sand. ;o)

*grøsser X 10*

Skrevet

Broren er vel ikke så verst, han som maler.

Skrevet

det der må være det morsomste jeg har lest på flere måneder. hva er det den mannen innhalerer.. jeg vil også ha!!

man sammenligner INGEN med Liv, Liv er konge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...