Gå til innhold

Julegavetips til min pappa?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke akkurat nå
Skrevet

Hei.. pappa spanderte en tur på meg og samboer tidligere i år til usa og tok seg fri der og viste oss rundt i 10 dager og ordna og styrte.. Har lyst å kjøpe en fin julegave til ham for å vise at jeg satt stor pris på det.. Men jeg har aldri hatt særlig god kontakt med ham gjennom oppveksten, så jeg vet ikke helt hva som kan være en god julegave..Den må i tillegg sendes helt til usa, for å gjøre det enda vanskeligere..

Noen med noen gode ideer? isåfall blir jeg kjempetakknemmelig..

Gjest helledussen
Skrevet

Har du et bilde fra turen, av deg, samboer og din far? Forstørr og ram inn. :)

lalala1365380457
Skrevet

Har du et bilde fra turen, av deg, samboer og din far? Forstørr og ram inn. :)

ååå! Det var en kjempegod ide! Men jeg fikk en kjempegod ide ut fra din =) han har etterspurt bildene, jeg kan sende han fotoalbum med bildene jeg og samboer tok i usa =) tror ikke jeg rekker å fremkalle før jul, men jeg har jo ett eget album som jeg har fremkallt og satt inn og skrevet i, så jeg kan sende dette! så genialt, da er det jo litt "arbeid" med det også, ikke bare noe sterilt ferdigkjøpt =) så legger jeg ved en brentcd med bildene i tillegg i tilfelle han vil ha de på pc!

Du er genial =D tusentusen hjertelig takk!

Gjest Helledussen
Skrevet

ååå! Det var en kjempegod ide! Men jeg fikk en kjempegod ide ut fra din =) han har etterspurt bildene, jeg kan sende han fotoalbum med bildene jeg og samboer tok i usa =) tror ikke jeg rekker å fremkalle før jul, men jeg har jo ett eget album som jeg har fremkallt og satt inn og skrevet i, så jeg kan sende dette! så genialt, da er det jo litt "arbeid" med det også, ikke bare noe sterilt ferdigkjøpt =) så legger jeg ved en brentcd med bildene i tillegg i tilfelle han vil ha de på pc!

Du er genial =D tusentusen hjertelig takk!

Bare hyggelig. Det blir han sikkert gla for :) Lykke til :)

lalala1365380457
Skrevet

Bare hyggelig. Det blir han sikkert gla for :) Lykke til :)

tusentusen takk =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...