Gå til innhold

Foooreeelska!!

Anbefalte innlegg

Gjest som honning
Skrevet

jeg er så forelska! Går konstant rundt og smiler og tenker på han og hva jeg kan gjøre for å sjarmere han i senk.... HATER dette her! Sånn rett før eksamen, klarer ikke få med meg en døyt selv om bøkene ligger der foran meg! Istedet for å pugge tenker jeg ut "tilfeldige" situasjoner der vi kan møtes og jeg kan komme med en fantastisk smart&morsom kommentar så han smelter helt for MEG... Særlig at det noengang kommer til å skje!!

Skrevet

Er dere sammen eller ønsker du kanskje bare at dere var sammen..? Det høres uansett veldig herlig ut! :o)

KOS DEG OG DRIT I EKSAMEN! ;o)

Skrevet

Hehe, herlig!! Kjenner meg godt igjen her ja! Blir vel tynn til jul du nå da, ikke så lett å få i seg mat i den tilstanden. Lykke til! :-)

Gjest som honning
Skrevet

Er dere sammen eller ønsker du kanskje bare at dere var sammen..? Det høres uansett veldig herlig ut! :o)

KOS DEG OG DRIT I EKSAMEN! ;o)

Vi er ikke sammen nei, men GJETT om jeg kunne ønske vi var det! Lurer bare på hvordan jeg skal få det til... Gjelder vel å være distansert&cool samtidig som man viser at man er interessert.. Er ikke så greit, har erfaring med både å være for distansert (han trodde jeg ikke var interessert og selv om han hadde følelser for meg trodde han det ikke var noe vits i å prøve!!) og for interessert (jagde han bort med altfor mange meldinger og forslag til å møtes..) Er ikke lett dette her!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...