Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt ferdig pepperkakedeig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om et sted i Oslo sentrum,slik at jeg kan stikke inn rett etter jobben?

Er ingen god husmor jeg.

Skrevet

IKEA sin er visstnok best. Ikke akkurat i sentrum, da... :-)

Skrevet

IKEA sin er visstnok best. Ikke akkurat i sentrum, da... :-)

Nå fikk jeg lyst til å ta en tur på Ikea:) Kanskje har de ferdigsydde kjøkken-julegardiner der også?

Skrevet

Nå fikk jeg lyst til å ta en tur på Ikea:) Kanskje har de ferdigsydde kjøkken-julegardiner der også?

Det vet jeg ikke, men det er jo ikke umulig. Pepperkakedeigen der er forresten i røde bokser med hvitt lokk, 1 kg koster 25. Så akkurat i julekatalogen på ikea.no nå.

Skrevet

Det vet jeg ikke, men det er jo ikke umulig. Pepperkakedeigen der er forresten i røde bokser med hvitt lokk, 1 kg koster 25. Så akkurat i julekatalogen på ikea.no nå.

Jeg var på Ikea i går og kjøpte 3 bokser. Julegardiner hadde de ikke, men jeg handlet en del annet som jeg egentlig ikke trengte:)

Skrevet

Jeg var på Ikea i går og kjøpte 3 bokser. Julegardiner hadde de ikke, men jeg handlet en del annet som jeg egentlig ikke trengte:)

Det gjør man alltid når man drar til Ikea. En ikke uvesentlig årsak til at jeg ikke har vært på Ikea på "evigheter" :-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har allerede kjøpt på Ikea:)

Jeg leste det etterpå...;) Men selges det kakemanndeig?

Skrevet

Jeg leste det etterpå...;) Men selges det kakemanndeig?

Det vet jeg jeg ikke,

men de har jo så mye forskjellig der at det kan godt være de har det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...