Gå til innhold

Om kjæresten din ville..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja - han bruker å si det ; "ho Aina vet du, ho normale..." - hehe

Ups. Nå mente jeg ikke _deg_ som sammenlimningsgrunnlag til det normale, altså... Bare sånn at du er tilsnakkelig ved en senere anledning. Humm.

Skrevet

Ups. Nå mente jeg ikke _deg_ som sammenlimningsgrunnlag til det normale, altså... Bare sånn at du er tilsnakkelig ved en senere anledning. Humm.

*lol* falt meg ikke inn en gang . .jeg VET jo jeg ikke er helt rekti' navla :)

God Lucia i morgen da! :)

Skrevet

*lol* falt meg ikke inn en gang . .jeg VET jo jeg ikke er helt rekti' navla :)

God Lucia i morgen da! :)

Puh, takk og pris, der svarte du endelig. Var redd jeg hadde driti meg ut jeg, nå...

Men takk i like måte! Gleder meg vilt til å stå opp halv sju for se de hvite, søte barna med lys i mørket :-D

Kos døkk!

Skrevet

Synes jeg ser for meg en kar på 100 kg, stor, kraftig og masse hår overalt.........med en liten nusselig stringtruse som hører kona til........jeje.....

Gjest desillusjonert i dag
Skrevet

Jeg ville ha slått opp på Espen Ester Pirilli Benestad og sett hvor det kan bære hen dersom man begynner på dette - og så kjent godt etter hvor langt jeg selv ville ha orket følge med på den ferden. Snakket med kjæresten min om hvor langt han selv tror han ønsker å ta dette - og så kjent etter igjen - hvor langt jeg kan strekke meg.

Jeg har hørt at kona til Benestad, som også er sexolog, hva heter hun igjen... - føler at hans behov for å være kvinne av og til blir så selvopptatt at det kan være vanskelig å leve sammen med ham. Men hittil har det jo gått bra.

Sånn rent idealistisk sett har jeg alltid trodd at jeg kunne takle det meste, og at kjærligheten til den andre blant annet betyr å gi ham/henne frithet til å være seg selv. Men etter hvert som jeg blir eldre, merker jeg mer og mer at nå vil jeg ha en som er mer som meg selv - i stedet for en som er annerledes enn ikke bare meg, men også resten av samfunnet. Så mens jeg ville ha tenkt - det er ok! - for noen år siden, ville jeg i dag ha sagt - Lykke til videre! - og så trukket meg som partner.

SÅ lykke til, om det er deg dette gjelder, da.

Skrevet

Jeg ville ha slått opp på Espen Ester Pirilli Benestad og sett hvor det kan bære hen dersom man begynner på dette - og så kjent godt etter hvor langt jeg selv ville ha orket følge med på den ferden. Snakket med kjæresten min om hvor langt han selv tror han ønsker å ta dette - og så kjent etter igjen - hvor langt jeg kan strekke meg.

Jeg har hørt at kona til Benestad, som også er sexolog, hva heter hun igjen... - føler at hans behov for å være kvinne av og til blir så selvopptatt at det kan være vanskelig å leve sammen med ham. Men hittil har det jo gått bra.

Sånn rent idealistisk sett har jeg alltid trodd at jeg kunne takle det meste, og at kjærligheten til den andre blant annet betyr å gi ham/henne frithet til å være seg selv. Men etter hvert som jeg blir eldre, merker jeg mer og mer at nå vil jeg ha en som er mer som meg selv - i stedet for en som er annerledes enn ikke bare meg, men også resten av samfunnet. Så mens jeg ville ha tenkt - det er ok! - for noen år siden, ville jeg i dag ha sagt - Lykke til videre! - og så trukket meg som partner.

SÅ lykke til, om det er deg dette gjelder, da.

"Men etter hvert som jeg blir eldre, merker jeg mer og mer at nå vil jeg ha en som er mer som meg selv "

Da må det jo passe bra med en mann som kler seg i dameklær, for jeg antar at du også gjør det?!

Skrevet

Det hadde vært helt OK hvis jeg hadde fått lov til å le.

Skrevet

Synes jeg ser for meg en kar på 100 kg, stor, kraftig og masse hår overalt.........med en liten nusselig stringtruse som hører kona til........jeje.....

Næring til dine fantasier der ja? ;)

Skrevet

Hadde nok stusset, ja. Ville lurt på hans forhold til meg og sin seksualitet.

Men kunne ikke falle meg inn å NEKTE ham å sove i dette. Grensen går ved gummistøvler og oljehyrer, slikt vil jeg ikke ha under dynen.

Skrevet

Fatter ikke at noen orker å sove i noe som helst.

Men jeg tipper nattkjole er langt mer behagelig å sove i enn denne perverse pyjamasen enkelte ustabile sjeler presterer å ikle seg før de hopper til køys.

Skrevet

Næring til dine fantasier der ja? ;)

Nja, det var nok å dra det vel langt:-)

Skrevet

Hadde dere latt ham bruke det mens dere har sex?

been there done that... en eks vel og merke.

Gjest desillusjonert i dag
Skrevet

"Men etter hvert som jeg blir eldre, merker jeg mer og mer at nå vil jeg ha en som er mer som meg selv "

Da må det jo passe bra med en mann som kler seg i dameklær, for jeg antar at du også gjør det?!

=)

Skrevet

Jeg synes dette er på kanten. Hadde definitivt ikke likt det. Vil ha en skikkelig mann.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Har ingenting i mot at noen menn liker det.

Men personlig foretrekker jeg Mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...