Gå til innhold

Hvem kan være koordinator vedr en individuell plan?

Anbefalte innlegg

Gjest I I-plan
Skrevet

Kan koordinatoren feks være primærkontakten din som er vernepleier eller? Hvor skal den som er koordinator jobbe? Kan hun eller han som er vernepleier jobbe feks på et sykehjem og være koordinator utenom eller?

Gjest laila den fjortende
Skrevet

Koordinator for IP er en ansatt på offentlig kontor, som har en av hovedoppgavene i forhold til pasienten/klienten.

Jeg har selv jobbet som koordinator i flere år nå, og jeg jobber i barnevernet. Jeg har noe av hovedoppfølgingen på barnet det gjelder. Tidligere har jeg jobbet på sykehus, og var ogsp der koordinator, fordi jeg hadde svært tett oppfølging av pasienten.

Jeg tror ikke en miljøterapeut kan være korrdinator, men jeg er usikker. Har aldri hørt om det.

De fleste andre koordinatorer jeg er borti jobber f.eks på sosialkontor, sykehus, barnevern, skole....Så kanskje en vernepleier også kan? Utdannelsen har ikke noe å si, det som betyr noe er arbeidsplass og forhold til den det gjelder...Huff, dette var litt uklart, men iallefall mine erfaringer.. :)

Gjest Vernepleier
Skrevet

Den tjenesteytern som har mest med brukeren å gjøre bør vere koordinator for IP. En vernepleier kan godt være koordinator, jeg er det for flere brukere.

Skrevet

Det blir lagt vekt på brukerens behov/ønske. Det er ikke noe spesifikt krav om utdanning eller arbeidssted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...