Gå til innhold

Det kryr av rotter i alle retninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står på jobben på en produksjonslinje som nødhjelp. Rottene løper fram og tilbake på gulvet under paller og reoler.

De gjør ikke meg noe men et par andre kolleger er liveredde.

Noen meninger?

Jobben er på et samlebånd og minner om en galeislaves skjebne.

Jeg fikk vondt over alt og har lyst til å gå hjem hele tida.

AU!

Fullt av skarpe glasskår er det også. Stikker ut overalt.

Skrevet

I all verden, hva slags jobb er det? Er det lov å jobbe i sånne forhold?

Skrevet

I all verden, hva slags jobb er det? Er det lov å jobbe i sånne forhold?

Det er et veddemål og et lite privat forsøksprosjekt med midlertidig proletarisering. Det blir vanskelig å sutre - etter dette. Dyrt blir det også.

Skrevet

Det er et veddemål og et lite privat forsøksprosjekt med midlertidig proletarisering. Det blir vanskelig å sutre - etter dette. Dyrt blir det også.

Ganske kortvarig og kanskje :-)

Skrevet

Det er vel ikke helt vanlig at det kryr av rotter rundt beina på folk, men du har sikkert godt av å teste ut hverdagen til arbeidsfolk. Mange som jobber på gølvet, vet du.

Skrevet

Ganske kortvarig og kanskje :-)

Det skulle vare til nyttår, men ...

Skrevet

Det er vel ikke helt vanlig at det kryr av rotter rundt beina på folk, men du har sikkert godt av å teste ut hverdagen til arbeidsfolk. Mange som jobber på gølvet, vet du.

Jeg har selv begynt på gølvet, feia det, blitt hundset av svenner og mester. Den gang kjente ingen til mobbing på arbeidsplassen. De mobba nedover, og jobbet seg oppover.

Etter at jeg begynte å se etter rotter, så har jeg sett flere og flere. Sloss gjør de også. Her blir jeg ikke lenge.

Skrevet

Jeg har selv begynt på gølvet, feia det, blitt hundset av svenner og mester. Den gang kjente ingen til mobbing på arbeidsplassen. De mobba nedover, og jobbet seg oppover.

Etter at jeg begynte å se etter rotter, så har jeg sett flere og flere. Sloss gjør de også. Her blir jeg ikke lenge.

Nei, det er ikke mange andre som blir der lenge heller.

Resultatet er selvsagt at det ikke kan produseres noe som helst i dette langre. Vi blir et folk at oljekakser, frisører og sosionomer. Og en dash helsepersonell.

Det høres jo greit ut så lenge olja strømmer...håper det varer en tid slik at vi kan seile gjennom tilværelsen som størstepensjonist.

Skrevet

Nei, det er ikke mange andre som blir der lenge heller.

Resultatet er selvsagt at det ikke kan produseres noe som helst i dette langre. Vi blir et folk at oljekakser, frisører og sosionomer. Og en dash helsepersonell.

Det høres jo greit ut så lenge olja strømmer...håper det varer en tid slik at vi kan seile gjennom tilværelsen som størstepensjonist.

Oj..i det innlegget hadde et par juleøl satt sine tydelige spor, gitt.

Skrevet

Det skulle vare til nyttår, men ...

Like så greit å gi seg før det tar helt overhånd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...