Gå til innhold

Om bokhandleren som ikke vil være i Kabul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart de vil bo sammen med så grusomme frihetselskende mennsker som oss!

Skrevet

Av og til er det morsom å si "hva sa jeg". I denne saken mente jeg å ha skrevet noe i sakens anledning..for over tre år siden. Det går som følger:

"

Innlegget skrevet av Grip i Åpent forum

20/9-2003 klokken 11:40

--------------------------------------------------------------------------------

Re: Ingen visste hvem bokhandleren var..

Essensen er trolig penger og opphold på humanitært grunnlag.

Jeg regner med søknaden foreligger når han har fått gjort unna den mest hektiske møteaktiviteten.

- Grip

"

...

Det eneste overraskende i saken var at det gikk såpass lang tid. Han har jo gått glipp av en hel del trygdeytelser i denne tiden, men han og familien kan jo se fram til vår gavmildhet nå da...Pølse-Hansen tar selvsagt godt i mot på våre vegne.

...

Morsomt.

Gjest hva skal de da her?
Skrevet

Av og til er det morsom å si "hva sa jeg". I denne saken mente jeg å ha skrevet noe i sakens anledning..for over tre år siden. Det går som følger:

"

Innlegget skrevet av Grip i Åpent forum

20/9-2003 klokken 11:40

--------------------------------------------------------------------------------

Re: Ingen visste hvem bokhandleren var..

Essensen er trolig penger og opphold på humanitært grunnlag.

Jeg regner med søknaden foreligger når han har fått gjort unna den mest hektiske møteaktiviteten.

- Grip

"

...

Det eneste overraskende i saken var at det gikk såpass lang tid. Han har jo gått glipp av en hel del trygdeytelser i denne tiden, men han og familien kan jo se fram til vår gavmildhet nå da...Pølse-Hansen tar selvsagt godt i mot på våre vegne.

...

Morsomt.

Det er ikke så morsomt synes jeg. Jeg blir skikkelig irritert nå!

Gjest amparro....
Skrevet

Bombe!!!!!! Den gubben er noe av det kvalmeste jeg kan tenke meg. Pjuuuuke :-/

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Han kan sikkert få leie et rom hos Krekar.

Gjest catiki21
Skrevet

Han kan sikkert få leie et rom hos Krekar.

når jeg leste det du skrev nå, måtte jeg le. den var sikkelig god;)!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...