Gå til innhold

Hva er det med denne dama?

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• ShitDiddelyDo

4

• Mrs. Wallace

2

• fresja

2

Mest aktive i denne tråden

Herbert Fjert og Tollef Tosk
Skrevet

jeg vet det, det er et samfunnsproblem

Skrevet

Hun er i alle fall ikke pen på det bilde, ikke noe for meg.

Men sexy lepper har hun, de kan sikkert brukes til noe:-)

Skrevet

Lang hals, høye kinnbein, rett nese og relativt symmetriske ansiktstrekk. Alt annet ordner man med sminke.

Gjest Humlepungen
Skrevet

For tjue år siden hadde hun vært et "freak show". Men nå som hollywood glamoriserer de som ser ut som en oppbåsbar dukke, så blir hun beundret.

Hun har pene øyne, men er ekstremt oppskrytt mener jeg da.

Gjest dollysto
Skrevet

Hun er i alle fall ikke pen på det bilde, ikke noe for meg.

Men sexy lepper har hun, de kan sikkert brukes til noe:-)

Det er leppene hennes som gjør hun styggest i mine øyne. De ser jo muterte ut, ujevne og pløsete.

Gjest hun er da pen
Skrevet

Jeg har nå sett bilde av henne uten sminke, og da var hun penere enn på det bildet der.

Gjest jolie er oppskrytt ja
Skrevet

Alle som har litt sunn fornuft skjønner jo at superstjerner ser like forjævlige ut uten sminke og riktig belysning som oss andre ;)

Hun har forøvrig de ekleste leppene jeg vet. Men så er jeg jente da, og ser ikke noen "funksjonell fordel" med de leppene, som menn kanskje gjør.

Gjest this is a signature
Skrevet

Hun tiltrekker seg jo begge kjønn, da..

Dama er vakker, nydelige øyne, sensuel munn, perfekt kropp..

Og hun har en fantastisk utstråling. OG den berømmelige x-faktoren..

Gjest this is a signature
Skrevet

Alle som har litt sunn fornuft skjønner jo at superstjerner ser like forjævlige ut uten sminke og riktig belysning som oss andre ;)

Hun har forøvrig de ekleste leppene jeg vet. Men så er jeg jente da, og ser ikke noen "funksjonell fordel" med de leppene, som menn kanskje gjør.

Det gjør de nok ikke..Mange som er pene uten sminke.

Og kroppen er ikke noe som kan sminkes pen..Retusjeres, ja, men man ser jo hvordan de ser ut på tv (fra prisutdelinger, etc). Og Angelina har en flott kropp. Ansiktet ser også bra ut.

Skrevet

Akkurat på det bilde var hun kanskje ikke så helig, men jeg synes hun er pen. Og jeg synes hun har alldeles flotte lepper.

Jeg ser flere under her sier hun er stygg, og jeg synes det høres utrolig teit ut. Man kan gjerne si at hun er oppskrytt men stygg er å gå litt vel langt.

Skrevet

Det er leppene hennes som gjør hun styggest i mine øyne. De ser jo muterte ut, ujevne og pløsete.

Pløsete kanskje, men ikke mutert. Faren hennes har jo akkurat maken.

Skrevet

Hun er pen.

De som sier at hun er stygg er misunnelige.

Noen mennesker er penere enn andre og det kommer ann på øynene som ser.

Men denne dama er penere enn sikkert både du og jeg.

Skrevet

For øvrig vitner spørsmålet ditt om null forståelse for annet enn det helt overfladiske. Sminke og makeup og pen hud.

Det er ikke det det dreier seg om. Det dreier seg om utstråling. Og ingen slår Angelina der.

Nå skader det naturligvis heller ikke at kroppen hennes er av den typen man bare har lyst til å smatte på i dagevis.

Skrevet

Jeg synes hun er kjempepen. Klart sminke gjør underverker, men hadde du (eller jeg) blitt like pen som henne om vi ble like godt sminka? Det tror jeg faktisk ikke (hvis du ikke er råpen selv da ;-))

Gjest jolie er oppskrytt
Skrevet

Hun er pen.

De som sier at hun er stygg er misunnelige.

Noen mennesker er penere enn andre og det kommer ann på øynene som ser.

Men denne dama er penere enn sikkert både du og jeg.

"Noen mennesker er penere enn andre og det kommer ann på øynene som ser."

Nå motsier jo du deg selv. Det kan ikke være både det at noen mennesker bare er penere, OG at skjønnhet kommer an på øyet som ser

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...