Gå til innhold

Hva er det med denne dama?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet det, det er et samfunnsproblem

Ja, det er tragisk!

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• ShitDiddelyDo

4

• Mrs. Wallace

2

• fresja

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest tuselusa
Skrevet

Hun er pen.

De som sier at hun er stygg er misunnelige.

Noen mennesker er penere enn andre og det kommer ann på øynene som ser.

Men denne dama er penere enn sikkert både du og jeg.

Hun er pen men jeg ha alltid syntes at leppene hennes har vært altfor store!ser unaturlig ut!

Gjest amparro....
Skrevet

Jeg synes de leppene blir litt groteske. Den kirurgen har tatt litt hardt i :-) Ikke pent med den råtynne kroppen med alle de bulende årene på heller...

Men ingen er perfekte :-)

Gjest hun er da pen
Skrevet

Jeg synes de leppene blir litt groteske. Den kirurgen har tatt litt hardt i :-) Ikke pent med den råtynne kroppen med alle de bulende årene på heller...

Jeg har sett bilder av henne som barn, og leppene er de samme.

Skrevet

Ja, de leppene er faktisk ekte. Har også sett babybilder av henne, og der ser leppene minst like rare ut (på et så lide babyfjes).

Skrevet

Jeg synes hun ser veldig pen ut selv på nært hold, jeg. Hun har så utrolig vakre øyne.

Skrevet

Jeg synes hun er råflott. Kul, sexy og full av "det lille ekstra".

Skrevet

Det er ikke noen kirurg som står bak der, nei. Leppene har hun hatt siden barndommen, og hun ble neppe operert i barneskolealder.

Gjest Princess Peach
Skrevet

For øvrig vitner spørsmålet ditt om null forståelse for annet enn det helt overfladiske. Sminke og makeup og pen hud.

Det er ikke det det dreier seg om. Det dreier seg om utstråling. Og ingen slår Angelina der.

Nå skader det naturligvis heller ikke at kroppen hennes er av den typen man bare har lyst til å smatte på i dagevis.

Er hun ikke blitt veldig tynn? Synes hun så dratt og sliten ut på det bildet.

Gjest dollysto
Skrevet

Alle som har litt sunn fornuft skjønner jo at superstjerner ser like forjævlige ut uten sminke og riktig belysning som oss andre ;)

Hun har forøvrig de ekleste leppene jeg vet. Men så er jeg jente da, og ser ikke noen "funksjonell fordel" med de leppene, som menn kanskje gjør.

Ser for meg at funksjonelt så vil en slik munn heller være en ulempe enn en fordel for gutters del, men gutter tenker sjelden veldig logisk da.

Gjest dollysto
Skrevet

Akkurat på det bilde var hun kanskje ikke så helig, men jeg synes hun er pen. Og jeg synes hun har alldeles flotte lepper.

Jeg ser flere under her sier hun er stygg, og jeg synes det høres utrolig teit ut. Man kan gjerne si at hun er oppskrytt men stygg er å gå litt vel langt.

Hva er fint med de usymmetriske krøllete, flapsete leppene der? De ødelegger for helheten hennes.

Gjest dollysto
Skrevet

Hun er pen.

De som sier at hun er stygg er misunnelige.

Noen mennesker er penere enn andre og det kommer ann på øynene som ser.

Men denne dama er penere enn sikkert både du og jeg.

"De som sier at hun er stygg er misunnelige.

Noen mennesker er penere enn andre og det kommer ann på øynene som ser."

Her snakker du ganske mye mot deg selv. Kommer ann på øynene som ser ja. Ergo er man ikke misunnelig om man synes hun ikke er så pen. Det er bare noe media skal ha det til at alle synes hun er så pen.

Skrevet

For øvrig vitner spørsmålet ditt om null forståelse for annet enn det helt overfladiske. Sminke og makeup og pen hud.

Det er ikke det det dreier seg om. Det dreier seg om utstråling. Og ingen slår Angelina der.

Nå skader det naturligvis heller ikke at kroppen hennes er av den typen man bare har lyst til å smatte på i dagevis.

Smatte på skinn og bein? Jo,jo - hver sin lyst og smak.

Skrevet

HUff . se så tyn hun er på det nederste bildet...

Gubben min syns hun er helt magisk vakker - men jeg ser ikke det - men jeg ser hun er spesiell og ikke en av mange :)

Skrevet

Jeg synes ikke nesa er pen, leppene er fæle (mye finere med naturlige lepper). Øyeområdet er ikke så verst, men selve øynene er litt små.

Jeg uttaler meg kun om dette bilde, vet ikke om jeg har sett henne i f.eks. en film.

Skrevet

Jeg synes hun er veldig flott og sexy. Kanskje mer dét enn klassisk pen, selv om hun er det også.

Litt komisk hvordan mange jenter elsker å snakke nedsettende om damene gutta sikler etter. Les innleggene nedover her'a! :P

Skrevet

Er hun ikke blitt veldig tynn? Synes hun så dratt og sliten ut på det bildet.

Aner ikke. Kjenner henne langt dårligere enn jeg gir uttrykk for her. :)

Trenger å se et større bilde av henne for å svare.

Skrevet

Jeg synes ikke nesa er pen, leppene er fæle (mye finere med naturlige lepper). Øyeområdet er ikke så verst, men selve øynene er litt små.

Jeg uttaler meg kun om dette bilde, vet ikke om jeg har sett henne i f.eks. en film.

Leppene hennes er naturlige

Skrevet

Smatte på skinn og bein? Jo,jo - hver sin lyst og smak.

Jepp. Men ta det rolig. Det finnes nok kvinnelige utgaver av marsipangriser der ute, så du klarer deg nok fint du også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...