Gå til innhold

Hva er det med denne dama?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes hun er veldig flott og sexy. Kanskje mer dét enn klassisk pen, selv om hun er det også.

Litt komisk hvordan mange jenter elsker å snakke nedsettende om damene gutta sikler etter. Les innleggene nedover her'a! :P

Jeg sier det ikke av misunnelse .men jeg forstår det bare ikke. Jeg syns at Meg Ryan er 1000 ganger penere - men gubben deler ikke den tanken med meg.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• ShitDiddelyDo

4

• Mrs. Wallace

2

• fresja

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Aner ikke. Kjenner henne langt dårligere enn jeg gir uttrykk for her. :)

Trenger å se et større bilde av henne for å svare.

Nederst på siden - ser du hun bærer barn - og se de arma! Hun bruker ikke være sånn.

Skrevet

Jeg sier det ikke av misunnelse .men jeg forstår det bare ikke. Jeg syns at Meg Ryan er 1000 ganger penere - men gubben deler ikke den tanken med meg.

Var ikke akkurat din kommentar jeg tenkte på da, snarere et inntrykk etter å ha browset de første 10-12 svarene.

Gjest amparro....
Skrevet

Leppene hennes er naturlige

Tror jeg neppe :-)

Skrevet

Var ikke akkurat din kommentar jeg tenkte på da, snarere et inntrykk etter å ha browset de første 10-12 svarene.

Ja - men jeg tror altså at de er ekte de svarene også - jeg tror vi kvinner har andre kvinner vi syns er vakrere - om vi kunne velge hvem vi ville ligne f.eks. :)

Det hadde vært kjekt om gubben min ville lignet Mel Gibson - men han hadde sikkert valgt Charles Bronson el. see? :)

Skrevet

Ja - men jeg tror altså at de er ekte de svarene også - jeg tror vi kvinner har andre kvinner vi syns er vakrere - om vi kunne velge hvem vi ville ligne f.eks. :)

Det hadde vært kjekt om gubben min ville lignet Mel Gibson - men han hadde sikkert valgt Charles Bronson el. see? :)

Kan hende. Men jeg synes altså Angelina er både flott og sexy og tror min mann synes det samme. Samme mener vi forøvrig om mannen hennes :-).

Gjest amparro....
Skrevet

Jeg synes hun er veldig flott og sexy. Kanskje mer dét enn klassisk pen, selv om hun er det også.

Litt komisk hvordan mange jenter elsker å snakke nedsettende om damene gutta sikler etter. Les innleggene nedover her'a! :P

Snakker du ut i fra egen erfaring? :-) Jeg liker ikke utseende hennes, men det er mange andre kvinner jeg kan sikle på ;-)

Det må jo være lov å ikke synes hun er så fantastisk. Å si at hun er stygg er tull, det er veldig, veldig få mennesker som er stygge. Det er hun så langt i fra... Men jeg _må_ vel ikke være missunnelig fordi om jeg ikke liker henne så godt.

Jeg kan ramse opp en hel haug med kvinner som jeg synes er deilige, sexy, vakre, osv. :-)!

Samken er som baken, delt i to....

Skrevet

Tror jeg neppe :-)

Det er jo kjent at de er ekte . hun har sett ut sånn siden hun var bitteliten -.men fant ikke bilde av henne som baby, Hvorfor tror du ikke det? Jeg gikk i klasse med ei som hadde makne lepper -det var i alle fall ikke pent på ho.

Skrevet

Kan hende. Men jeg synes altså Angelina er både flott og sexy og tror min mann synes det samme. Samme mener vi forøvrig om mannen hennes :-).

Den fløtepusen der a'gett.

Skrevet

Leppene hennes er naturlige

Ok, visste ikke at noen hadde sånne lepper fra naturens side, men det har nok noe med sminke å gjøre. Ingen av de vakre jentene jeg kjenner har så brede lepper, men så plier de heller ikke sminke dem da!

Skrevet

Den fløtepusen der a'gett.

Han gjør seg best på film,, enig at han er for "fløtepus" på mange bilder.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Syns ho er alldeles nydelig, jeg da. Har ofte forundret meg over at Jon Voight har fått til det der. :-)

Skrevet

"De som sier at hun er stygg er misunnelige.

Noen mennesker er penere enn andre og det kommer ann på øynene som ser."

Her snakker du ganske mye mot deg selv. Kommer ann på øynene som ser ja. Ergo er man ikke misunnelig om man synes hun ikke er så pen. Det er bare noe media skal ha det til at alle synes hun er så pen.

Er ikke enig at jeg motsier meg selv.

Noen mennesker er penere enn andre, hvor mye vil avhengig av øynene som ser.

Selv ser jeg jenter som er uhyre sjarmerende og søte, men som alikevel ikke kan betegnes som pen ifølge standarden som er satt.

Alle damene som er i skuespillerbransjen er over middels pene.

Damer med grovere trekk, for lang nese, tettsittende øyne osv. kan ikke betegnes som pene i forhold til denne standarden. Men kan være pene nok for en sin egen partner.

Min mann vil av andre ikke betegnes som pen i forhold til en mannlig modell i en reklame.

Men for meg er han toppers. Og det er fordi jeg ser han som sjarmerende.

Det samme kan man si om meg. Er langt fra pen som skuespillerinne man ville finne i en film, men mannen min synes jeg er fin som jeg er. Men jeg er raus nok til å si at jeg i utgangspunktet ikke kan betegne meg som "pen".

Vanskelig å forklare helt hva jeg mener, men er sikker på at du egentlig skjønner hva jeg mener...

• 2 uker senere...
Gjest dollysto
Skrevet

Ja, men så mange flotte fine og vakre damer som finnes, hvorfor da sikle på ei som ikke er pen?

Skrevet

Ja, men så mange flotte fine og vakre damer som finnes, hvorfor da sikle på ei som ikke er pen?

De fleste synes det er viktigere med sex appeal enn "penhet" akkurat når det gjelder sikling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...