Gå til innhold

Endelig er det juleferie!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Nå er hun her sliten.Hadde 1 eksamen i november, 1 forje uke, 1 på 6 timer igår og 1 på 5 timer idag! Så det er godt å endelig ha ferie nå;) er godt det:-)! Tenk så deilig. Første forelesning er ikke før 15 januar, så nå skal jeg kose meg 1 måned:)! Så nå er det på tide og rydde leiligheten igjen, alt har stått på hode her de siste dagene! Har hatt eksamen kan man si!

Gjest ikke slik luksus
Skrevet

Åååå, så deilig. Skulle ønske det var jeg som hadde ferie i 1 mnd nå.

Gjest catiki21
Skrevet

Håper det ikke var i norsk :P

vet jeg skriver som en gris her på dol, jeg gidder ikke konse da, da bare skriver jeg som en gris. hehe. Det var nok norsk 2 av de, men ikke de 2 andre:P. det gikk faktisk veldig bra;)

Gjest slem nå
Skrevet

vet jeg skriver som en gris her på dol, jeg gidder ikke konse da, da bare skriver jeg som en gris. hehe. Det var nok norsk 2 av de, men ikke de 2 andre:P. det gikk faktisk veldig bra;)

Håper det gikk bra, da!

Beklager litt flåsete kommentar :P

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så flink du har vært, du fortjener å slappe av nå! Jeg er en smule misunnelig (på ferien, ikke på eksamenene). ;)

Kos deg masse i juleferien! :)

Skrevet

Hei hei :) Ja nå skulle du hevet glasset å gratulert deg selv med vel overstått så langt! Må være fantastisk å se på hva du har klart, kanskje så du veldig mørkt på å få disse til? Man kan bli stresset ja.

Og jula er nå i fokus? Klar for den?

Gjest catiki21
Skrevet

Hei hei :) Ja nå skulle du hevet glasset å gratulert deg selv med vel overstått så langt! Må være fantastisk å se på hva du har klart, kanskje så du veldig mørkt på å få disse til? Man kan bli stresset ja.

Og jula er nå i fokus? Klar for den?

Jeg ble alvorlig syk i slutten av oktober og var syk i 5 uker, ble akkurat frisk til første skole eksamen. Så har stått på fælt fram til idag med å skrive svar på oppgavene. Laget litt julegaver innimellom, så jeg har fått kost meg litt, en må unne seg det også. Ja jeg er klar for jul nå. Jeg må i morgen starte på julekortskrivinga. Rundt 30 jeg skal skrive til har jeg funnet ut. Må lage di siste julegavene jeg tenkte på før mandag. Jeg lager jo brendte mandler i år:)! Ellers så må jeg kjøpe noen julegaver og sende pakkene jeg skal sende. Alt dette må gjøres før tirsdag! Reiser på ferie til tirsdag, det skal bli godt selv om jeg bare skal reise til et annet sted i Norge! Er du klar for jula da, eller? Jeg skal hvertfall nyte ferien nå, er så trøtt og sliten at jeg må sove ut i morgen:)! Håper vi kan få satt igang julebord i helga, vi må prøve på det:)!

Skrevet

Jeg ble alvorlig syk i slutten av oktober og var syk i 5 uker, ble akkurat frisk til første skole eksamen. Så har stått på fælt fram til idag med å skrive svar på oppgavene. Laget litt julegaver innimellom, så jeg har fått kost meg litt, en må unne seg det også. Ja jeg er klar for jul nå. Jeg må i morgen starte på julekortskrivinga. Rundt 30 jeg skal skrive til har jeg funnet ut. Må lage di siste julegavene jeg tenkte på før mandag. Jeg lager jo brendte mandler i år:)! Ellers så må jeg kjøpe noen julegaver og sende pakkene jeg skal sende. Alt dette må gjøres før tirsdag! Reiser på ferie til tirsdag, det skal bli godt selv om jeg bare skal reise til et annet sted i Norge! Er du klar for jula da, eller? Jeg skal hvertfall nyte ferien nå, er så trøtt og sliten at jeg må sove ut i morgen:)! Håper vi kan få satt igang julebord i helga, vi må prøve på det:)!

Hei, du har sovet hele dagen? Hehe. Joda jula forter seg å komme synes jeg!! Har endel igjen å få ordnet, men men.

Gjest catiki21
Skrevet

Hei, du har sovet hele dagen? Hehe. Joda jula forter seg å komme synes jeg!! Har endel igjen å få ordnet, men men.

Ja jeg sov i hele går, for jeg hadde jo tid til det;)! Nei sov nok ikke lenge. Det ble litt doling før jeg skrev noen julekort og fikk sendt noen pakker. Nå er jeg igjen igang med å pakke inn gaver, skrive julekort og lage julegaver. Vanvittig dårlig tid. Men jeg greier vel å få gjort alt jeg skal før jeg reiser på ferie. Da blir det heller ikke mye doling på meg i de 2 ukene, men jeg får vel prøve å kose meg sammen med min familie. I morgen er det tenkt å ha fest hos meg, vil du komme;)!

Skrevet

Ja jeg sov i hele går, for jeg hadde jo tid til det;)! Nei sov nok ikke lenge. Det ble litt doling før jeg skrev noen julekort og fikk sendt noen pakker. Nå er jeg igjen igang med å pakke inn gaver, skrive julekort og lage julegaver. Vanvittig dårlig tid. Men jeg greier vel å få gjort alt jeg skal før jeg reiser på ferie. Da blir det heller ikke mye doling på meg i de 2 ukene, men jeg får vel prøve å kose meg sammen med min familie. I morgen er det tenkt å ha fest hos meg, vil du komme;)!

Kommer!! Hehe Hadde vært gøy å hatt tid til å være spontan :) Jeg har ikke så mye tid til doling jeg heller nå. Har kommet langt med gavene, men føler alt henger over meg. Mat, gaver, husvask, jobb, vennegrøt mm. Gleder meg vanvittig til julemiddagen står på bordet, da har jeg det flott ;) Når drar du? God jul om vi ikke snakkes da :)

Gjest catiki21
Skrevet

Kommer!! Hehe Hadde vært gøy å hatt tid til å være spontan :) Jeg har ikke så mye tid til doling jeg heller nå. Har kommet langt med gavene, men føler alt henger over meg. Mat, gaver, husvask, jobb, vennegrøt mm. Gleder meg vanvittig til julemiddagen står på bordet, da har jeg det flott ;) Når drar du? God jul om vi ikke snakkes da :)

Fint at du kommer i kveld;)! Ser fram til det! Jeg synes alle kunne fått 1 mandag fri fra jobb. At det ble 2 søndager sånn at alle kunne fått gjort det de skulle ha ordna. Og det skulle vært noen ordninger på butikkene sånn at det ble en god ordning. Jeg reiser på ferie veldig tidlig på tirsdag, tar morgentoget! Uff, jeg må stå opp 04.00, men jeg greier det også. Gjort det mye;)! Så jeg blir på dol fram til ettermiddagen på mandag! Så kan hende vi snakkes før den tid. Men nå sier jeg det så har jeg også sagt det, du må ha en riktig god jul og ett godt nytt år når det kommer:)! Håper du kommer i mål med det du skal før jula ringes inn. Jeg rekker nok alt jeg skal på disse 2-3 dagene, men må raske på. Utrolig mye som skal gjøres. Jeg tar nok julevasken når jeg kommer tilbake igjen jeg. Da har jeg over en uke før studiet begynner igjen, så da kan jeg vaske. Støver jo ned uansett mens jeg er borte! Vi møtes her på dol senere engang! Kos deg så lenge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...