pekkaline Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Hvor mange år kan du snakke om dattera di som -tulla mi? Min jente er 8,5 år nå, for stor? Hun er minste her i huset, kanskje jeg tviholder på barnet i ho? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Jeg må tilstå at mamma kaller meg slike ting fremdeles - og jeg er i noenogtretti. ) Men jeg håper ikke hun sier det når hun snakker _om_ meg til andre, da. 0 Siter
Gjest bare koselig med slike navn Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Så lenge du sier det til henne når hun er der alene er det greit. Har hun veninner på besøk burde du ikke si det for da kan de erte henne. Jeg er i tjueårene og har fremdeles mange kjælenavn. Slik er det i familien min at vi har kjælenavn på hverandre. Det er bare koselig syns jeg. Blir kalt for eks gullklumpen, klumpen, snutte osv. Bare slik for å være go 0 Siter
Piraye Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Jeg var yngst i familien og ble kalt "Lita" til jeg ble 15-16. Da var jeg ikke yngst lenger. Ingen som arva kallenavnet dog.... 0 Siter
En tobarnsmor Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Svigerforeldrene mine kaller mannen min på 50 for guttungen enda de. ) 0 Siter
Moraki Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 De fleste i familien min har et kosenavn på meg, og det er faktisk sjelden de bruker fornavnet. Jeg er i voksen alder. 0 Siter
Gjest sveipetrollet Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Mamma kaller meg fremdeles for tulla si. Jeg nærmer meg 40 år nå... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.