Gå til innhold

Gruer meg så fælt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal inn på en liten operasjon i morra =(

Det er ikke så farlig...og fort gjort er det også...

Men jeg gruer meg no litt lell =(

Skrevet

Går sikkert så fint atte! Jeg ble operert i slutten av august, og fikk så fin behandling på sykehuset. Fikk en liten psykisk reaksjon et par dager etter - erkjente at jeg hadde grudd meg mer enn jeg hadde trodd.

LYkke til!

Skrevet

Går sikkert så fint atte! Jeg ble operert i slutten av august, og fikk så fin behandling på sykehuset. Fikk en liten psykisk reaksjon et par dager etter - erkjente at jeg hadde grudd meg mer enn jeg hadde trodd.

LYkke til!

Takk for det,prust...

Skrevet

Går veldig fint. Bare si hvordan du har det, så tar de hensyn til det.

Lykke til!

Skrevet

Går veldig fint. Bare si hvordan du har det, så tar de hensyn til det.

Lykke til!

Takk for lykkeønskningen =)

Jeg vil nok be om litt beroligende på forhånd...

Skrevet

Naturlig å grue seg til noe en ikke har gjort før. Sikkert mange føre deg som har utført denne operasjonen så legene har milelang erfaring. Dette går så bra, ta det helt med ro.

Skrevet

Naturlig å grue seg til noe en ikke har gjort før. Sikkert mange føre deg som har utført denne operasjonen så legene har milelang erfaring. Dette går så bra, ta det helt med ro.

Joda,det er nok et vanlig inngrep...

Kanskje jeg ikke trenger å grue meg så fælt lell =)

klemtildeg

Skrevet

Det er lov og grue seg! Og det gjelder uansett om det er noe lite en skal, eller noe stort.

Si i fra du, og så ber du om en beroligendes om morgenen før du skal inn. Det gjør jeg, enten det er små operasjoner, eller store.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...