Gå til innhold

Argh..Jul og pakker til kids!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg klarer aldri å holde greiepå hvor gamle unger er i hue i forhold til faktisk alder..Enten gjør jeg dem for gamle eller for små..:-I

Der for spør jeg ekspertisen her inne.

Kan ungene på jule gavelista mi få noe sånt:

Jente, 1 år i begynnelsen av februar: Spann med mallte treklosser, og badeand.

Gutt 4: Duplo boks med " Haiangrep" og video med " Biler".

Jente 10 år: (Som likte nHarry Potter bøkene og alt mulig sånt fantasy-ræl) Hobitten-boka og sett med charms og smykker og duppedingser fra den der valhall-kalenderen på TV2. Det ser helt OK ut.

Nå har jeg allerede kjøpt, men er usikker som fy når ting skal pakkes og merkelappes. Dere med peil, er dette greit, eller kjipt? Ting kan returneres.

I tilegg skal jeg ha en liten pakke, til ca hundringsen, til en gutt på ca 12...Hva da!?

Den store jenta er et søskenbarn, de andre er barn av venninner og venner.

Tenåringene på lista er greiere matchh, men hvert år sliter jeg med å finne på allrighte ting til diverse ungene, så hjelp, er dere greie!

:-)

Skrevet

Jeg synes det høres helt fint ut.

12-åringen kan få en kul veggkalender eller noe fra en sportsbutikk. Evt. kontantkort til mobilen hvis du vet om / hva han har.

Skrevet

Til gutten på tolv finner du sikkert en fin DVD-film (spør i butikken om du er i tvil).

Sjekk aldersgrensa (og om han skal ha den fra før, så kan jo slike filmer byttes overalt vil jeg tro - bare plasten ikke er tatt av.

laguna1365380434
Skrevet

Høres helt midt i blinken ut alt sammen! :o)

Takk! Da stoler jeg på dere! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes det høres helt fint ut.

12-åringen kan få en kul veggkalender eller noe fra en sportsbutikk. Evt. kontantkort til mobilen hvis du vet om / hva han har.

Lurt! Det var gode tips! Takker & bukker! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Til gutten på tolv finner du sikkert en fin DVD-film (spør i butikken om du er i tvil).

Sjekk aldersgrensa (og om han skal ha den fra før, så kan jo slike filmer byttes overalt vil jeg tro - bare plasten ikke er tatt av.

Takk for tips! :-) Jeg kjennr han ikke så godt, men så lenge han kan bytte i en annen om den jeg kjøper ikke slår an, er det jo en konge ide. Ingen vettuge guttunger kan da mislike å få film!

Skrevet

Det høres ut som om du har truffet blink fullstendig med de gavene der. Godt jobba!

Om du har greie på tenåringsgaver, klarer du nok fint å kjøpe en gave til en gutt på tolv også - de vil nemlig gjerne være tenåringer. :o)

Skrevet

Ser helt supert ut, 12 åringen jeg gir til en en skikkelig grubler og digger Newton og sånn, så han får et sånt "ein o sciens" (eller hva det nå heter) forskersett. Ellers er en cd eller dvd kult å få, jeg har klart å smitte nevøer og nieser med å like litt bra musikk :)

laguna1365380434
Skrevet

Det høres ut som om du har truffet blink fullstendig med de gavene der. Godt jobba!

Om du har greie på tenåringsgaver, klarer du nok fint å kjøpe en gave til en gutt på tolv også - de vil nemlig gjerne være tenåringer. :o)

Takk! :-) Da satser jeg på det..Og godt observet..Gaven til gutten kan sikkert tenkes på som gave til en fjortenåring eller noe..(Skjønt..Jentene er enklere..Tenårinmgsjente har jeg tross alt vært sjøl..;-))

laguna1365380434
Skrevet

Ser helt supert ut, 12 åringen jeg gir til en en skikkelig grubler og digger Newton og sånn, så han får et sånt "ein o sciens" (eller hva det nå heter) forskersett. Ellers er en cd eller dvd kult å få, jeg har klart å smitte nevøer og nieser med å like litt bra musikk :)

Kult! Takker for tips..God musikk ja..Det var også lurt!

Skrevet

Takk for tips! :-) Jeg kjennr han ikke så godt, men så lenge han kan bytte i en annen om den jeg kjøper ikke slår an, er det jo en konge ide. Ingen vettuge guttunger kan da mislike å få film!

Min 12-åring (gutt) får "Istid 2".

laguna1365380434
Skrevet

Min 12-åring (gutt) får "Istid 2".

Den noterer jeg meg! Takk! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...