Gå til innhold

Får ikke mens etter bruk av pergotime


Mona1968

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har prøvd min første kur med pergotime. Begynte dag 4 etter mens, og har 23/24 dagers syklus. Har tidligere tatt blodprøve for og sjekke eggløsning, og den var ok.

Prøvde med eggløsningstest men den var negativ i den perioden som jeg egentlig skulle hatt eggløsning. Men lurer i ettertid på om jeg kan ha hatt eggløsning litt senere i perioden, da jeg fikk veldig stikkende smerter senere i syklusen? Hadde også veldig ømme og vonde bryster. Håpet at dette var graviditetssymtomer, men disse symptomene er nå borte. Tok en graviditetstest dag 27 i syklusen, men den var negativ. Trur derfor ikke jeg er gravid da jeg ikke lenger har noen symptomer på dette, og testen var negativ.

Er nå veldig urolig da jeg ikke har fått mens, og har gått hele 9 dager over tiden! Har ellers alltid hatt veldig regelmessig mens. Jeg liker det ikke, og er redd det kan ha skjedd noe galt. Er det normalt og gå så lenge over tiden? Kan Pergotime rett og slett utsette en menstruasjonssyklus? Burde jeg bestille time hos gynekolog og sjekke meg? Jeg er 38 år og har ingen barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...