Gå til innhold

Nure i Svingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nure i "Jul i Svingen" må da være den nydeligste lille gutten i Norges land? Han slår til og med (nesten) mitt eget barn.

Hmmm... Synd de vokser og blir store! ;)

Gjest også en mamma
Skrevet

Enig. :-) Han er en utrolig nydelig gutt. Han var søt i den forrige serien også, og nå som han er litt større og i en alder hvor de oftest ikke ER spesielt søte, så er det nesten fascinerende å se hvor vakker han fortsatt er. :-)

*småforelsket*

Skrevet

Ja, guri, han er skjønn.

Han var så søt i den episoden der han drev å målte temeraturen sin hele tiden.

"37,3, jeg må hjem jeg"

*Dån*;)

Aisha1365380364
Skrevet

Jeg som trodde at jeg vr den eneste som syntes det :) Han er nydelig ja. Mange gutter i den alderen er så veldig tøffe, med spiderman og barbert hode og ikke nødvendigvis sjarmerende oppførsel (dukker for slag). Jeg synes Nure er herlig.

Skrevet

Ja, han er helt utrolig søt og god!

Lille Morten er også helt fantastisk nydelig.

Skrevet

Det som er så moro er at han er prikk lik en av mine små nevøer:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...