Gjest this is a signature Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Har han slutta? 0 Siter
willow Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Hm. Synes jeg så ham der for ca en uke siden?? Kanskje han har juleferie? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Hm. Synes jeg så ham der for ca en uke siden?? Kanskje han har juleferie? Han er ikke avbildet på hjemmesiden deres. Virker som om Kimberly har erstattet han. 0 Siter
Line Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Du får sende han en mail og spørre Husker ikke hele fornavnet hans.. var det Alf Gunnar Nilsen? Jeg vet godt av broren hans, men navnet på han der Alfie er litt borte for meg akkurat nuh 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Du får sende han en mail og spørre Husker ikke hele fornavnet hans.. var det Alf Gunnar Nilsen? Jeg vet godt av broren hans, men navnet på han der Alfie er litt borte for meg akkurat nuh hva synes du om han (Alfie)? 0 Siter
Line Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 hva synes du om han (Alfie)? Hva jeg synes om han? Jeg har vel i grunn ingen forutsetninger om å synes noe som helst i grunn, annet enn at han er en pen mann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.