Gå til innhold

Definisjonen på "beruset"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg kan folk drikke akkurat så mye de vil, så lenge det er utenom arbeidstid. Det burde da gjelde alle, selv politikere, og kanskje politikere aller mest, som trer regler om ditt og datt nedover hodene våre helet tiden. De forventes av oss, å følge alle slags sinnsyke regler og lover og så kan ikke politikere klare seg uten å drikke på jobben. Uhm.

Tja - i Danmark var det jo greit med pils på jobb, Og jeg kan tenke meg at franskmennene drikker litt vin i lunsjen.

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• hidi

19

• flisa

18

• Osiris

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva som er jobb og ikke jobb for en politiker er ofte glidene. Det å feks spise middag med partikollegaer med alkoholservering kan også regnes som jobb.

Ja - som jeg skrev om over her.

Skrevet

Antar de sender innslaget på nyhetene om en halvtime. Jeg får se det da.

Hadde fyren tatt Halvorsen på rumpa hadde jeg forstått problemet. Det er definisjonen på fyll. :)

Men det hadde vært sabla gøy å sett!

Skrevet

Tja - i Danmark var det jo greit med pils på jobb, Og jeg kan tenke meg at franskmennene drikker litt vin i lunsjen.

I Norge er det ikke aksept for slikt, og det bør politikere følge. Kjære tid, det er de som lager disse elendige lover og regler...

Skrevet

I Norge er det ikke aksept for slikt, og det bør politikere følge. Kjære tid, det er de som lager disse elendige lover og regler...

Jada - jeg er enig med deg jeg.

Skrevet

Jeg kan gi deg defenisjonen på å være beruset:

Beruselse: "Det er når en føler seg intelligent, men ikke greier å uttale ordet".

he he

*lol*

Det var igrunnen en veldig bra forklaring, Humlepungen. :-)

Det er akkurat sånn det er. ;-P

Skrevet

Men det hadde vært sabla gøy å sett!

Jepp. :)

Skrevet

Enig med deg! Whats the biggie?

Dessuten synes jeg han hørtes helt grei ut..(Så lenge en kan si det om Frpere da, vel og merke)

:-)

Så Jaggeland kommentere saken nå, og han så langt mer dritings ut enn jeg noensinne har sett Per Sandberg. :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Var han den eneste som hadde drukket?

Hørte på nyheter at de hadde hatt en slags avslutning- og en H-mann hadde drukket akevitt med han.

Forøvrig så mener jeg han burde bare unnskyldt seg- og innrømt at han ikke skulle gått på talerstolen etter drinkene.

Nå er det jo blitt et kjempe-oppstyr. Hadde det ikke vært mindre styr etter en momentant unnskyldning- og innrømmelse av feilbedømming?

Eller?

Gjest Humlepungen
Skrevet

*lol*

Det var igrunnen en veldig bra forklaring, Humlepungen. :-)

Det er akkurat sånn det er. ;-P

jepp ;o)

Skrevet

Norge er et pottittland. Man får huden full bare man drekker litt før man skal snakke. Jommen sa jeg smør..

Nei, takke meg til andre land da dette er helt vanlig.

Skrevet

Jeg hørte talen nå i etterkant, jeg opplever ham som ikke helt skjerpet, for å si det slik.

Graden av beruselse er det man har hengt seg opp i. Hva med det mer prinsippielle - man drikker ikke på jobb. Punktum.

Man kan godt drikke på jobb. Punktum.

Skrevet

Norge er et pottittland. Man får huden full bare man drekker litt før man skal snakke. Jommen sa jeg smør..

Nei, takke meg til andre land da dette er helt vanlig.

Så du han belgiske politikeren på tv2-nyhetene klokken 21.00?

En artig fyr. Fullstendig kanokas under intervjuet. :)

Ellers enig med deg. Vi lever i et land der alkohol automatisk forbindes med alkoholisme, problemer og fyll.

Det er ikke alkoholen som ved vettugt bruk er farlig. Det er mange nordmenns syn på alkohol som noe skammelig, som er unormal.

Skrevet

Man kan godt drikke på jobb. Punktum.

Lurer på det om du hadde ment det samme om det hadde vært en flyver som skulle føre flyet du skulle med, 3 akevitter og 1 øl.

Skrevet

Lurer på det om du hadde ment det samme om det hadde vært en flyver som skulle føre flyet du skulle med, 3 akevitter og 1 øl.

Jeg drikker masse rødvin på jobb -vi har slike kreative møter og lager kampanjer. Helt sant.

Skrevet

Jeg drikker masse rødvin på jobb -vi har slike kreative møter og lager kampanjer. Helt sant.

Der jeg jobber er det helt fy-fy. Kunne heller ikke tenke meg å ha alkohol i blodet på jobb. Lurer på hva politi eller sykehus hadde sagt hadde jeg troppet opp med folk der og jeg hadde luktet alkohol. Nei, alkohol og jobb hører ikke sammen.

Skrevet

Der jeg jobber er det helt fy-fy. Kunne heller ikke tenke meg å ha alkohol i blodet på jobb. Lurer på hva politi eller sykehus hadde sagt hadde jeg troppet opp med folk der og jeg hadde luktet alkohol. Nei, alkohol og jobb hører ikke sammen.

Klart det kommer an på jobben man har da.

Skrevet

Så du han belgiske politikeren på tv2-nyhetene klokken 21.00?

En artig fyr. Fullstendig kanokas under intervjuet. :)

Ellers enig med deg. Vi lever i et land der alkohol automatisk forbindes med alkoholisme, problemer og fyll.

Det er ikke alkoholen som ved vettugt bruk er farlig. Det er mange nordmenns syn på alkohol som noe skammelig, som er unormal.

Sudrik! Mannen satt på kontoret sitt og drakk, før han gikk inn på Stortinget, og talte brennende! (Som alle andre normale mennesker ville gjort, hvis de var medlemmer av Frp!)

Skrevet

Du jobber på Vinmonopolet!

Ikke nekte..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...