Gå til innhold

Definisjonen på "beruset"?

Anbefalte innlegg

Gjest Underskrift
Skrevet

Definisjonen på beruset?

Når man kaller stortingspresidenten for representant.

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• hidi

19

• flisa

18

• Osiris

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sudrik! Mannen satt på kontoret sitt og drakk, før han gikk inn på Stortinget, og talte brennende! (Som alle andre normale mennesker ville gjort, hvis de var medlemmer av Frp!)

Nå tar du feil. Han fikk en aquevitt av en høyrefyr med egen bar på kontoret.

De andre alkoholholdige enhetene ble tyllet nedpå under en middag noen timer tidligere.

Skrevet

Nå tar du feil. Han fikk en aquevitt av en høyrefyr med egen bar på kontoret.

De andre alkoholholdige enhetene ble tyllet nedpå under en middag noen timer tidligere.

Det var _ikke_ det han sa like etter. Jeg har nemlig òg følgt denne saken med brillene på...

Den fyrste songen eg høyra fekk, var Sandbergs glas i fylla, han sat der einsom på sitt rom, og drukna dei sorgja i fylla...

Skrevet

Det var _ikke_ det han sa like etter. Jeg har nemlig òg følgt denne saken med brillene på...

Den fyrste songen eg høyra fekk, var Sandbergs glas i fylla, han sat der einsom på sitt rom, og drukna dei sorgja i fylla...

Nå må du også roe ned på inntaket. Synes du begynner å snøvle. :)

Skrevet

Nei - med reklame :)

Derfor er Norges beste bedrift: Vinmonopolet!

Takk reklamefolk, for alle alkoholikere og desillusjonerte mennesker...

*lol*

Skrevet

*lol*

Jeg jobber ikke med Vinmonopolet, sier jeg jo. Jeg jobber med reklame for et industriprodukt. - kjedelige saker.

Skrevet

Nå må du også roe ned på inntaket. Synes du begynner å snøvle. :)

Er dessverre sørgelig edru...Sånn sett er livet urettferdig. Sandberg har alltid tilgang på alkohol, og vil bli frikjent, jeg har sjeldent tilgang på alkohol (det er dyrt), men ingen ville frikjent meg...

Kan like godt bli fyllik..

Skrevet

Tviler på at en frp-mann tåler så til de grader lite alkohol at han blir synlig beruset etter tre aquevit og en øl.

Helt utrolig hva media skal hause opp. Dette er bare pinlig.

Det spørs på størrelsen på de tre akevittene da. Per Sandberg er jo kjent i Trøndelag for å være aktiv i fylla.

Skrevet

*lol*

Har du vært der i dag kanskje? hehe

Skrevet

Er dessverre sørgelig edru...Sånn sett er livet urettferdig. Sandberg har alltid tilgang på alkohol, og vil bli frikjent, jeg har sjeldent tilgang på alkohol (det er dyrt), men ingen ville frikjent meg...

Kan like godt bli fyllik..

Aha, det er derfor du er opprørt over Sandberg. Han får gratis alkohol. Du får ikke.

Du! Det er mange gode grunner til å bli opprørt over en mann som Per Sandberg, mangemangemange gode grunner, men dette er ikke en av dem.

Skrevet

Det spørs på størrelsen på de tre akevittene da. Per Sandberg er jo kjent i Trøndelag for å være aktiv i fylla.

Er han? Jeg har nesten ikke vært i trøndelag, så det der vet jeg intet om.

Siv Jensen framstilte Per Sandberg som noe tilnærmet en avholdsmann på tv i kveld.

Men det er klart: Dama mente jo også at folk ikke burde bry seg når Søviknes feide en fjortis.

Skrevet

Jeg jobber ikke med Vinmonopolet, sier jeg jo. Jeg jobber med reklame for et industriprodukt. - kjedelige saker.

Ja, med reklame for Vinmonopolet!

Bare tøyser med deg, men du hadde hatt en god, sikker og godt betalt jobb i Vinmonopolet om du ville!

Skrevet

Det avhenger av den enkeltes syn på alkohol. Jeg ville ikke ansett det som verre å drikke en øl enn en cola.

Uansett serverer de åpenbart øl i stortingskantina, så det er nok ikke bare Sandberg som tar seg en øl til lunsj.

Jeg har vært i Stortingskantina mange ganger, og tror aldri jeg har sett noen ta seg en øl der. Bortsett fra journalister. :)

Skrevet

Har du vært der i dag kanskje? hehe

Jeg er ikke veldig glad i produktene deres, så nei.

I løpet av et år har jeg kanskje kjøpt to flasker med Baylies.

Skrevet

Er han? Jeg har nesten ikke vært i trøndelag, så det der vet jeg intet om.

Siv Jensen framstilte Per Sandberg som noe tilnærmet en avholdsmann på tv i kveld.

Men det er klart: Dama mente jo også at folk ikke burde bry seg når Søviknes feide en fjortis.

Per Sandberg er en bølle. http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article771568.ece

Skrevet

Ja, med reklame for Vinmonopolet!

Bare tøyser med deg, men du hadde hatt en god, sikker og godt betalt jobb i Vinmonopolet om du ville!

nei takk :)

FOrresten -nå har jeg sett den omtalte fyren på talerstolen - ikke søren om jeg syns han hørtes full ut!?!?!

Skrevet

Jeg kjøper aldri noe på Polet - kjøper alt i utlandet vi :)

Skrevet

:) baileys er nydelig! men de har masse andre godsaker også, for oss som liker det da, blir mest vin her i huset, men er nok ingen storkunde selv heller..men mer enn to baileys har jeg da kjøpt;)

Skrevet

Jeg har vært i Stortingskantina mange ganger, og tror aldri jeg har sett noen ta seg en øl der. Bortsett fra journalister. :)

Journalister drikker da ikke! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...