Gjest catiki21 Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Med humor tenkte jeg på det at du skriver at du lo deg skakk av det. Derfor tenkte jeg at det var humor der som jeg ikke skjønte. Men moralen er jeg som sagt enig i. :-) Det var ikke meningen å være vanskelig altså, det ble nok bare litt for internt for oss blonde med-dolere. :-) Ja, den kunne/ble vel litt intern for de blonde her på dol;)! Skal komme med en mer allmenn neste gang! Jeg lo vel skakk igjel av hele greia tilsammen. Men moralen var sikkelig bra. Det jeg ville få fram her på dol. 0 Siter
fresja Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Eg ser forelesaren bruker ordet pjota. Det må jo bety putta her. Har aldri sett/hørt ordet i bruk. Kor er han frå? Pjota har berre eit treff på google og det er frå ei trøndersk ordliste. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 forstår. den ble vist litt for intern. men jeg prøvde meg, men den slo ikke ann. Sånt som skjer 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Eg ser forelesaren bruker ordet pjota. Det må jo bety putta her. Har aldri sett/hørt ordet i bruk. Kor er han frå? Pjota har berre eit treff på google og det er frå ei trøndersk ordliste. Du ser språket foreleseren min bruker, så bra:)! Han er født rundt Bergen. Men som foreleser så reiser man jo litt rundt og underviser og lærer nye ord. Det ordet tror jeg ikke er helt bergensk, men noe som han har tatt inn i sin tale. Fint noen sjekker ut språkbruken;)! 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Eg ser forelesaren bruker ordet pjota. Det må jo bety putta her. Har aldri sett/hørt ordet i bruk. Kor er han frå? Pjota har berre eit treff på google og det er frå ei trøndersk ordliste. Pjota? Jeg er født og oppvokst i Trondheim og nekter plent for at det er et trondheimsuttrykk i alle fall. Men at de sier det ute på "bygda" tviler jeg ikke på. ;o) 0 Siter
fresja Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Du ser språket foreleseren min bruker, så bra:)! Han er født rundt Bergen. Men som foreleser så reiser man jo litt rundt og underviser og lærer nye ord. Det ordet tror jeg ikke er helt bergensk, men noe som han har tatt inn i sin tale. Fint noen sjekker ut språkbruken;)! Forelesaren hadde i alle høve eit fint nynorsk språk. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Forelesaren hadde i alle høve eit fint nynorsk språk. Det synes jeg også! Skulle ønske jeg kunne sånn nynorsk, hvertfall å kune skrive nynorsk;)! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.