Gå til innhold

unngå julestress

Anbefalte innlegg

Gjest effektiv nisse
Skrevet

Tidligere pleide jeg å gå innom hver eneste butikk i Oslo. Jeg ombestemte meg,byttet, og styrte værre og ble stressa og sliten. Men nå har jeg kommet på bedre tanker.

Hvis man klarer å si seg fornøyd med det man har, og ikke alltid strebe etter noe bedre så er det mye tid og krefter og spare!

* da vi så på juletrær kjøpte vi det første treeet vi så på. Enkelt og greit.

* da juleantrekket skulle handles kjøpte jeg den første kjolen jeg fant. Smykker fikk jeg i butikken over gata.

* julegavene ble kjøpt etter samme tenknikk, jeg oppsøkte butikkene jeg mente hadde noe, og kjøpte det første jeg fant.

Det fine er at jeg føler meg minst like fornøyd med innkjøpene enn tidligere når jeg løp inn og ut av hundre tusen butikker og aldri klarte å bestemme meg.

Skrevet

Takk for rådene! Det syns jeg var virkelig gode råd mot julestress. Er lett å bli litt perfeksjonistisk, og da tar ting tid!

Skrevet

Til de som har råd å kjøpe det første og beste de finner er dette sikkert en ypperlig måte.

For oss andre er det kun planlegging som gjelder. Se gjennom reklamer, tenke og tenke. Bestemme seg hjemme for hva man skal gi og hvor man kan få tak i det. Samle opp alle man skal kjøpe til i akkurat den butikken, dra dit, finne det, kjøpe det og dra hjem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...