Gå til innhold

I tillegg ang Turid Turbo

Anbefalte innlegg

Gjest Turid Turbo

Er jente, føler avsky for menn, men er ikke lesbisk. Har forhold bak meg, altså forhold til menn..

Jeg var redd før, når jeg var i samme rom som en mann, jeg vet ikke hvorfor. Har jeg vært utsatt for overgrep, men at jeg har fortrengt det?

Slipper veldig få innpå meg, bryr meg ikke om folk, men er en flink kundebehandler - altså kan jeg være profesjonell.

Ingen, med unntak for en person, kjenner meg. Jeg bruker masker, hvis du skjønner.

Ja, jeg har et kaotisk følelsesliv - føler meg som en løk som ikke lar seg skrelle.

Og jeg er drittlei av å være meg selv!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258378-i-tillegg-ang-turid-turbo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan reagere sånn etter ovegrep, og det går an å fortrenge eller dissosiere. Men det kan og være andre grunner. Har du andre grunner til å mistenke overgrep?

Ville ha prøvd å nøste i dette med en behandler, er vanskelige ting, uansett hva som ligger bak.

Og vil tro at du ikke har det så bra bak alle maskene. Det er det verd å ta tak i!

Gjest Turid Turbo

Man kan reagere sånn etter ovegrep, og det går an å fortrenge eller dissosiere. Men det kan og være andre grunner. Har du andre grunner til å mistenke overgrep?

Ville ha prøvd å nøste i dette med en behandler, er vanskelige ting, uansett hva som ligger bak.

Og vil tro at du ikke har det så bra bak alle maskene. Det er det verd å ta tak i!

Tusen Takk for svar!

Nei, jeg tror ikke jeg har det så bra egentlig..

Har behandler jeg går til, og ENDELIG har jeg fått tillit til ham, etter 2 år, 2ggr pr mnd. Er hverken fullt ut åpen eller ærlig ennå, men kjenner at han er verdt å stole på.

Men jeg er så livende redd for å nøste opp i ting, for jeg får sånne grusomme reaksjoner, og er ikke flink til å takle følelser. Dvs, jeg takler dem ved å bli spiseforstyrret..

Ang overgrep, så vet jeg ikke. Føler at symptomene på overgrepsoffer er tilstede, men.. Jeg vet ikke jeg, jeg har magefølelse på at jeg kan ha vært utsatt for det i ungdommen - kan ikke forklare hvorfor.

Igjen, tusen takk for respons!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...