Gå til innhold

Talen til Sandberg i går!

Anbefalte innlegg

Gjest Underskrift
Skrevet

mente selvsagt tirsdag, men ikke at det spiller noen rolle...

Skrevet

Tja, synes ikke den var så ille. Hvis vi ikke visste at han hadde noen akevitt innabords så hadde vi ikke reagert en gang.

Det som er mye verre enn dette er at vi har politikere som løper anonymt til VG og sladrer. Makan til tullinger skal man lete lenger etter og disse tullingene skal styre landet vårt. Det er nifst.

Greit nok at han ikke burde ha drukket før han gikk opp på talestolen, men det burde ha vært en intern sak på stortingen.

Hadde dette vært i en bedrift og en ansatt hadde tipset VG for noe sånt så hadde han fått sparken på dagen.

Det er rett og slett uakseltabelt.

Gjest annlovinda
Skrevet

Hva var det som var så ille med den??

Hadde aldri i verden reagert på noe der, om det ikke hadde vært for skriveriene jeg har lest.

Gjest Underskrift
Skrevet

Hva var det som var så ille med den??

Hadde aldri i verden reagert på noe der, om det ikke hadde vært for skriveriene jeg har lest.

Hei Annlovinda!

Jeg syns han både snøvlet og måtte gjenta ord, pga uttalefeil. Men jeg hørte med negative ører, så det kan godt hende jeg ikke hadde syns han hørtes så beruset ut om jeg ikke hadde lest før.

Uansett, jeg lo godt jeg da. Meg om det.

Jeg syns ikke det er så kjempe big deal. Men jeg lo godt :o)

Ha en flott helg.

Gjest Underskrift
Skrevet

Tja, synes ikke den var så ille. Hvis vi ikke visste at han hadde noen akevitt innabords så hadde vi ikke reagert en gang.

Det som er mye verre enn dette er at vi har politikere som løper anonymt til VG og sladrer. Makan til tullinger skal man lete lenger etter og disse tullingene skal styre landet vårt. Det er nifst.

Greit nok at han ikke burde ha drukket før han gikk opp på talestolen, men det burde ha vært en intern sak på stortingen.

Hadde dette vært i en bedrift og en ansatt hadde tipset VG for noe sånt så hadde han fått sparken på dagen.

Det er rett og slett uakseltabelt.

Hei Mrxx!

Som skrevet i ett annet svar her, jeg syns ikke det er en big deal. Og jeg hørte jo innslaget med negative ører.

Men jeg lo godt, og han måtte gjenta ord pga. feil uttale, pluss hadde litt problemer med forskjellen på representant og president.

Jeg syns nå det var artig høring jeg da:o) Meg om det.

Ha en superflott helg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...