Gå til innhold

Superlimen ble plutselig glovarm!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eeeh... dette er litt sært da!!

Samboeren kom hjem med en førjulspresang til småen på 7 mnd. Det er en bamse med klør og blod rundt munnen. Øynene til bamsen var imidlertid løse, så de plukka jeg utav og holder nå på å lime på filt der hvor de løse knappene satt. Men hva skjer?? Jo! jeg tar et godt lag med superlim og klisrer på den lile filt-biten, men det blir noe så innihampen varmt!! jeg brant meg nesten!

Kan noen forklare meg hva det kan ha vært? Jeg bruker kald superlim og romtemperert filt.. ehh.

Skrevet

Det er en kjemisk reaksjon, ikke verre enn det. - -det er epoxy som ofte blir sånn -to-komponent - blir utrolig varmt.

Skrevet

Og jeg skal ikke kommentere hva i all verden en liten baby skal med et så groteskt kosedyr...

Skrevet

Og jeg skal ikke kommentere hva i all verden en liten baby skal med et så groteskt kosedyr...

Nei, det skal ikke jeg heller...

Skrevet

Den har fine farger, og så er den ganske søt. Han liker den hvertfall kjempe godt :) sutter på klørne.

Skrevet

Den har fine farger, og så er den ganske søt. Han liker den hvertfall kjempe godt :) sutter på klørne.

En bamse med klør og blod rundt munnen høres ikke mye søt ut, for å si det mildt.

Skrevet

En bamse med klør og blod rundt munnen høres ikke mye søt ut, for å si det mildt.

Tilogmed min konservative mor på snart 60 syntes den var artig :) Så den er ikke så fæl ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...